Gezocht naar informatie/vraagjes...

Discussie in 'Fokken' op www.caviaforum.nl gestart door ruuubey, 9 jul 2012.

1. ruuubey

ruuubey Gevorderd

Lid:
    24 mrt 2012
    Pluimen:
    143
    Hoihoi,
    Ik wil over een paar maanden misschien een nestje met een van mijn coronetjes,
    Welke weet ik eigenlijk ook niet zo goed.
    Het is idd een pretnestje en ik zal hiervoor ook opzoek moeten naar een leenbeer die 1 van mijn zeugjes zou willen dekken.
    Dit is nog niet zeker, maar ik ben wel me aan het orienteren op dingen, en denk er ook heel goed over na voordat ik er aan zou gaan beginnen.
    Nou heb ik 1 coronet zeug wit - goud.
    En 1 coronet zeug wit - goud - choco.
    Ik moet zeker ook kijken naar karakter van het zeugje voor welke ik zou kiezen en moet ik op nog meer dingen letten?
    En vanaf welke maand is het beste om ze een nestje te laten krijgen, ik hoor soms verschillende meningen....

Zoals eerder vermeld zou ik opzoek moeten naar een leenbeer(mijn zeugje mag ook uit logeren), wat denk ik een lastige opgave is...
    Maar naar welke richting zou ik het beste opzoek kunnen gaan en naar welke rassen en kleuren die bij een van mij zeugjes zou kunnen passen.
    Ik wil me echt goed orienteren voordat ik eraan begin, vind ik erg belangrijk.

Wie zou mijn vragen kunnen beantwoorden en wie heeft ook tips enz. Alle soorten informatie is welkom.
    Ik heb een foto bijgevoegd van hoe mijn caafjes eruit zien.

Ben benieuwd!!!
    Groetjes
    Ruby.
    1ftg0o.

1ftg0o.

2. Log in of registreer je om de geplaatste 17 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media