• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Gewijzigde planning voor het uitfaseren van de ZooEasy Stand Alone versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.056
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
1570789476195.png

Eerder hebben we gemeld dat de servers van de Stand Alone versie na 31 december 2019 uit de lucht zouden gaan. Tegelijkertijd wilden we de Online versie zover door ontwikkelen dat deze nog beter zou aansluiten op de Stand Alone versie. Echter, we hebben meer tijd nodig voor de ontwikkeling van deze nieuwe functies. Onze planning loopt daarom wat uit: we hebben besloten de servers tot en met 31 mei 2020 in de lucht te houden. Vanaf 1 juni 2020 kan je dus niet meer werken met de versies 10 tot en met 12 en 13.04 of lager.

Ik werk nog met de Stand Alone versie. Wat kan ik nu doen?
Kijk bij jouw versienummer voor de juiste informatie.

Heb je versie 13?
Gebruik je nu versie 13 en heb je de update 13.05 nog niet geïnstalleerd? Deze kan je nog gratis downloaden via deze link: https://www.zooeasy.com/standalone-nl/.

Heb je versie 10, 11 of 12?
Je versie werkt nog tot en met 31 mei 2020. Daarna gaan de servers uit de lucht en kun je hier helaas geen gebruik meer van maken. Je kunt wel overstappen naar ZooEasy Online via deze link. Je kunt het 30 dagen gratis proberen. De uitleg om je gegevens te importeren kun je vinden op https://www.zooeasy.nl/ondersteuning/hoe-importeer-ik-een-database-van-zooeasy-stand-alone

Heb je versie 9 of lager?
Dan kan je dit programma blijven gebruiken zolang dit nog werkt op jouw computer. Wil je zeker zijn dat je database veilig is en blijft? Stap dan over naar ZooEasy Online. Je kunt het 30 dagen gratis proberen. De uitleg om je gegevens te importeren kun je vinden op https://www.zooeasy.nl/ondersteuning/hoe-importeer-ik-een-database-van-zooeasy-stand-alone

Hoe nu verder?
In het eerste kwartaal van 2020 word je geïnformeerd over de nieuwe functies en overstapmogelijkheden naar ZooEasy Online.

Wil je ons een handje helpen?
We willen graag weten wat jij belangrijk vindt. Krijgen we dat goed in beeld, dan kunnen wij het programma nog beter aanpassen aan de wensen van jou als gebruiker én de belangrijkste ontbrekende functies nog eerder beschikbaar maken. Wil je je mening geven over de ontbrekende functies? Klik dan hier. Daarmee help je ons -en jezelf- verder met de ontwikkeling van ZooEasy Online!

Nogmaals hartelijk dank voor je inzet en support voor ZooEasy!

Met vriendelijke groet,

Team ZooEasy

NCF News Bot

Moderator
Lid
25 okt 2019
Reacties
5
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.