Georgy, Donna en Tamara gekoppeld!

Discussie in 'Foto en Filmpjes' op www.caviaforum.nl gestart door TamaraMaria, 11 jul 2012.

1. TamaraMaria

TamaraMaria Ervaren

Lid:
    28 sep 2009
    Pluimen:
    714
    Aantal Cavia's:
    4
    En toen was het eindelijk zo ver, ze verlangden zo naar elkaar... (zeker als er aan de andere kant van het gaas wel wat te eten was!)

Maar het gaas mocht weg! Omdat Georgy telkens zat te prrrrten, wilde ik ze graag wat afleiden om te voorkomen dat de zeugen gelijk gek van hem werden. Gelukkig zijn alle caafjes er dol op om hooi van een lenterol te knabbelen, dus dat kwam als huwelijkskado in de ren te liggen.
    Dat was een groot succes!

Maar ook zonder lenterol toont Georgy zich een echte gentle-beer. Hij prrrt wat af, maar als de zeugen hem niet moeten, zit hij ze niet al te lang achterna. Er zijn ook zoveel andere leuke dingen te doen, zoals eten:

slapen:

Ik heb al verschillende paringen gezien tussen Georgy en Donna, die liggen ook altijd samen in het nachthokje boven te slapen.
    Tamara moet nog niet veel van Georgy hebben, maar Georgy ziet Tamaartje wel zitten!

P.S. de foto's zijn gemaakt door mijn zoon

• Pluimen Pluimen x 2
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 4 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media