• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

gecastreerde beer gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

loutje

Ervaren
Lid
10 sep 2010
Reacties
188
Helaas heb ik binnen korte tijd 2 cavia`s verloren. De grote vriend van één van mijn zeugen is ook overleden waardoor ze nu alleen zit.
Wil haar heel graag bij een ander koppeltje zetten maar ze is zo wild naar mijn andere cavia`s. Ik denk dat ze er gewoon geen andere zeug bij kan hebben en ben misschien dus op zoek naar nog een beertje. Misschien omdat ik nog even door wil zetten met de koppeling.

Ik zou graag de opties alvast willen bekijken zodat ze in ieder geval niet lang alleen hoeft te zitten.

Het liefst zou ik wel eens een baldwin willen hebben voor mijn skinny zeug maar andere rassen zijn ook welkom.
Een voorwaarde is wel dat de beer al gecastreerd is en dus direct bij de zeug zou kunnen.

Alvast bedankt !

---------- Bericht toegevoegd om 11:46 ---------- Vorig bericht was van 11:44 ----------

Trouwens, als ze eenmaal een leuk maatje heeft is ze heel lief hoor ;) Misschien wel verstandig om haar mee te nemen voor eventuele koppeling.

Rooska

VIP
Lid
14 nov 2007
Reacties
2.210
Website
caviastalroosje.weebly.com
Aantal Cavia's
9
ik heb een beer zitten.
Hij is gecasteerd maar hij kan nog niet gelijk bij de zeugen.

Hij is zelf ook wel druk, maar vooral dominant, hij zal jou zeugjes zeker aan kunnen.
Hij is vast jou eerste keuze niet, maar ik stel hem toch maar eventjes voor

hij mag voor 25€ verhuizen

CaviPeetje

Gast
Ik heb hier een superlieverd zitten nog die een nieuw huisje zoekt :

Wel even onder voorbehoud dat hij niet al besproken is :icon_biggrin:

Polle

Gast
Ik heb drie jongenmannen die over ruim anderhalve week gecastreerd gaan worden. Dit maakt ze vroegcastraatjes, die op rustige manier orde houden en omdat ze nooit sexueel actief zijn geworden hoeft er geen wachttijd te worden gehanteerd. Ze kunnen meteen bij de zeug.

Het zijn magpie borstelbeertjes:
https://www.caviaforum.nl/community...orstel-beertje-kan-ook-als-vroegcastraat.html
https://www.caviaforum.nl/community...orstel-beertje-kan-ook-als-vroegcastraat.html
https://www.caviaforum.nl/community...borstel-beerje-kan-ook-als-vroegcastraat.html

Uitgaande van karakter op dit moment zou ik zeggen dat Rocky en Zorro zeker een pittige dame aankunnen. Ze mogen vanaf 19 April verhuizen, kan eventueel ook bij Jiska (in Wijchen) worden opgehaald in overleg.

loutje

Ervaren
Lid
10 sep 2010
Reacties
188
t zijn zeker mooie beertjes!!! Ik houd ze in mijn gedachten... bedankt! :D

Mijati

Gast
Ik heb ook nog een lief castraat zitten, zilveragoutibont coronet en nog diverse beren die gecastreerd mogen worden.
Ik kan je meer info geven via pb

tjinta

Ervaren
Lid
30 mrt 2006
Reacties
44
Website
home.wanadoo.nl
Bij opvang Rozan zit een skinny beer, ik dacht een castraat.

loutje

Ervaren
Lid
10 sep 2010
Reacties
188
Ik ben het aan het proberen met koppelen hier maar ben bang dat het niet gaat lukken. Ik denk ook dat bij de koppeling met een nieuw caviaatje ik de mijne moet meenemen anders zit ik straks met twee cavia`s die alleen zitten ;) Voor mij is het dan ook belangrijk dat het niet te ver weg is want dan moet ze een hele reis maken. Moeilijk zeg !

Polle

Gast
Ik heb ooit eens een zeug (Jessica) meegenomen naar Jiska (Wormer-Wijchen is ong. 3uur heen) voor koppeling met Arno. Het was meteen liefde, dus soms is de reistijd het wel waard. Zou dan ook niet te snel zeggen dat iets te ver weg is persoonlijk.

Heel veel succes, met keuzes maken in elk geval.

loutje

Ervaren
Lid
10 sep 2010
Reacties
188
Bedankt voor alle reacties, na een aantal mislukte pogingen ga ik woensdag naar stichting cavia waar er een heleboel zitten. Ik hoop dat er dan een vriendje voor haar bijzit.
Ik houd deze opties alsnog open maar ik ga er vanuit dat ik er woensdag een mee terug neem.

loutje

Ervaren
Lid
10 sep 2010
Reacties
188
Bedankt voor alle reacties! Ik ben inmiddels voorzien van een hele grote beer ;) T was gelijk liefde tussen die twee! Ben super blij dat het gelukt is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
123Chibi GEVONDEN Gecastreerde beer gezocht op leeftijd Castraat gevraagd 11
Gecastreerde beer gezocht als tijdelijk speelkameraadje Knuffelcavia's gevraagd 2
Nancy cavia gek Gezocht een gecastreerde cavia beer om tussen me meiden te zetten Fokberen gevraagd 10
Aafkeskaafjes Herintroduceren gecastreerde beer/zeug/baby's Gedrag en Verzorging 0
Annekdotes Pas gecastreerde beer nog 5 weken alleen? Gedrag en Verzorging 7
Zephyr Mannetjes, stinken ze minder als ze gecastreerd zijn? Gedrag en Verzorging 10
Frenkie&Soof Gecastreerde beer rijgedrag Gedrag en Verzorging 7
Voltlover Gecastreerde beer in berengroep Gedrag en Verzorging 8
MangoChewie Gecastreerd beertje bij eenzaam zeugje gezet maar de castraat wordt gepest door mijn zeugje Gedrag en Verzorging 6
Chantal1988 Onze mannetje cavia is gecasteerd Algemeen 3
Carina Galetzka Gecastreerde beer bij mijn zeugjes? Gedrag en Verzorging 12
Marilynn VERKOCHT Gecastreerde beren kunnen worden geplaatst! Opvangcavia's aangeboden 1
Gecastreerde beer/DRACHTIGE CAVIA ! Draagtijd 24
Koppeling (zeer dominante) zeug met gecastreerde beer verloopt niet goed bij thuiskomt Gedrag en Verzorging 4
My animals Gecastreerde beren Algemeen 8
Faunaat Zeugje met gecastreerde beer koppelen Gedrag en Verzorging 3
mirretje1974 Gecastreerde beer na 5weken en 3 dagen bij de damens? Ziekten 29
Marilynn 2 gecastreerde beren en 2 zeugjes in opvang Opvangcavia's aangeboden 15
VERKOCHT Diverse gecastreerde beren Opvangcavia's aangeboden 24
Wanneer gecastreerde zeug bij beer ? Ziekten 16
2 Gecastreerde CH Teddy beren Fokberen aangeboden 4
sharonnie89 Beer 5 weken geleden gecastreerd, wanneer zeug erbij? Algemeen 16
Met spoed cinnamon agouti gecastreerde beer of een zeugje Knuffelcavia's gevraagd 4
Met spoed cinnamon jong zeugje of gecastreerde beer Fokzeugen gevraagd 3
meet_de_barkers Gecastreerde beer bij 2 dames plaatsen Gedrag en Verzorging 9
xZoë Timmy & Beer gecastreerd Gedrag en Verzorging 18
Mijn opvang is echt vol zwangere zeugjes en er komen weer gecastreerde beren aan Cavia Opvangen 8
Iemand ervaring met 2 gecastreerde beren + zeug(en)? Algemeen 31
Gecastreerde beer en zeugje samen: onhoudbare stank! Advies gevraagd! Gedrag en Verzorging 14
Fonzy 2 gecastreerde beren met zeugen in de ren laten lopen. Gedrag en Verzorging 16
de Caviakolonie Bagheera de gecastreerde pant eh beer Knuffelcavia's aangeboden 19
Cavia zwanger bij gecastreerde beer. Algemeen 28
Wat het beste koppelen bij een bijna vierjarige niet gecastreerde beer. Algemeen 21
Linda1985 twee zeugjes aan gecastreerde beer koppelen... hoe?? Algemeen 5
me beren worden nu gecastreerd!!!! Gedrag en Verzorging 2
Gecastreerde beer bij zwangere zeug Fokken 12
Nibble Gecastreerde beer Draagtijd 9
Nibble Gecastreerde beer bij zeugjes Gedrag en Verzorging 4
Cs het 'Oudeland ' Gecastreerde beer Ziekten 6
Kelly Prijs voor een gecastreerde beer? Algemeen 45
Annemickey Hoe koppel ik een gecastreerde beer aan 2 zeugjes Gedrag en Verzorging 8
Gecastreerde beer wil constant paren Fokken 15
hoe ziet gecastreerde beer eruit?? Algemeen 7
Sietske Beste combinatie? Zeug/zeug, beer/beer, zeug/beer (gecast) Algemeen 14
Manièra Gecastreerde beer die zich een dame waant Ziekten 7
*bonnie* 2 gecastreerde beren in één zeugengroep ? Huisvesting 16
kruimeltje10 gedrag gecastreerde beer? Gedrag en Verzorging 5
jose35 zoektocht gecastreerde beer Algemeen 12
josefiep Gecastreerde beer: Hoe is zijn gedrag? Gedrag en Verzorging 27
rottweiler groep zeugen, gecastreerde beer, vruchtbare beer Gedrag en Verzorging 9

Vergelijkbare onderwerpen