fokker Coronet Merino Tessel of Shelty zwarte kleurrij gezocht

Discussie in 'Fokken' op www.caviaforum.nl gestart door agaruby, 7 aug 2017.

1. agaruby

agaruby Gevorderd

Lid:
    2 okt 2014
    Pluimen:
    171
    Aantal Cavia's:
    8
    omdat de fokkers die ik ken in de zwarte kleurrij nu allebei (tijdelijk) zijn gestopt:weary_face: met fokken en ik bezig ben met choco/beige/coffee hima te creëren, zoek ik een nieuwe beer die ca draagt of Himalaya is het handigst of natuurlijk een hima maar die vind ik nergens. ik heb 3 sable zeugen 2 zwart Bb en 1 beige hier zoek ik een beer voor.

omdat het me zelf niet lukt om zo'n fokker te vinden omdat Himalaya in duitsland helaas ook vaak voor rus gebruikt wordt en ik in Nederland geen fokkers vind. vraag ik jullie om hulp.

voorlopig ben ik tevreden met ca beren in de zwarte kleurrij het liefst in Coronet of Merino maar ook met Shelty of Tessel ben ik tevreden. het liefst choco, coffee of beige maar drager ben ik ook blij mee. ook zwart, slate blue of lilac zijn welkom als ze maar ca dragen of hima zijn.

kans ca wil ik niet hij moet dus of uit hima komen, sable zijn of helemaal ideaal natuurlijk himalaya.

mocht u iemand kennen die deze dieren heeft tip me dan. caviavervoer ken ik maar heb er geen ervaring mee het liefst haal ik de cavia(s) zelf op maar als het te ver is hoor ik graag hoe het in zijn werk gaat.

ik woon in Rotterdam

Mogelijk ruilen tegen een beige beer ep drager en mogelijk ca of cr drager (zus is sable)

2. Log in of registreer je om de geplaatste 1 reactie in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - fokker Coronet Merino
  1. Sannetje1
    Reacties:
    9
    Bekeken:
    83
  2. Nishada
    Reacties:
    6
    Bekeken:
    88