• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Fokgeschikt driekleur lunkarya beertje !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark

Beginnend
Lid
20 sep 2011
Reacties
40
Website
caviastaldekanjers.webklik.nl
Te koop aangeboden:

Een super mooie, fokgeschikt driekleur lunkarya beertje! Geboren op 24-03-2012. Zeer geschikt voor de lunkaryafok, omdat hij diepe en mooie kleuren heeft, omdat hij een zeer mooie stugge en gekrulde vacht heeft en omdat hij uit zeer mooie raszuivere lunkarya lijnen komt! Zijn vader en moeder zijn beide driekleur. Ik verkoop hem alleen maar, omdat ik anders in de knoei kom met verwanten! Dat is ook de reden waarom zijn zusje te koop staat. Ik heb zijn oudere broertje (van een eerder nest) aangehouden en met succes: F 95! Het is ook een enorme knuffelkont, die uren bij je op schoot kan liggen!!!

Als u hem, of zijn zusje op komt halen, krijgt u een zakje overgangsvoer en de zeer mooie stamboom mee!
Voor meer foto's of info over waar deze twee lieverds geboren zijn: mijn site is caviastaldekanjers.webklik.nl (ook te vinden via google)!

Wie valt er voor hem (of haar)?
Graag een PB'tje!

foto 1: driekleur beertje, foto 2: roodbonte zeugje.
Metro 2.jpgMajoor 2.jpg

Met vriendelijke groeten,
Mark - Caviastal de Kanjers

Metro 2.jpg Majoor 2.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.