• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Flessen reinigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandra-D

Liefhebber
Lid
19 dec 2016
Reacties
15
Aantal Cavia's
2
Ik wil graag de drinkfles reinigen en ik heb van die borstels maar die passen er niet in. Weten jullie welke er wel inpassen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.010
Aantal Cavia's
2+
Doe wat rijst in je fles, een schepje zout. Vul hem half met warm water, stop een vinger in het gat en schudden maar :)
Daarna goed schoonspoelen ;)

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
6.271
Aantal Cavia's
00
Landen vlag
Niet te lang schudden alleen want dan beschadig je de binnenkant van de fles juist. Deel van fles waar de drinktuit op past kan je met een beetje geluk met je pink schoonmaken. Flessenrager is ook een goed instrument om mee schoon te maken.

Annie

Beginnend
Lid
20 mrt 2016
Reacties
4
Aantal Cavia's
8
Ik doe een paar theelepeltjes koffiedik met een beetje water in de fles en schudden maar. Daarna goed naspoelen en de fles is weer helemaal schoon.

Susan

VIP
Lid
30 nov 2014
Reacties
2.446
Aantal Cavia's
2
Landen vlag
Bespaar jezelf een boel ergernis en haal even een passendflessenborsteltje. Voor een paar euro heb je zo´n ding. te koop bij o.a. Welkoop.
En zeker weten dat je flesje heel blijft.

Sandra-D

Liefhebber
Lid
19 dec 2016
Reacties
15
Aantal Cavia's
2
Niet te lang schudden alleen want dan beschadig je de binnenkant van de fles juist. Deel van fles waar de drinktuit op past kan je met een beetje geluk met je pink schoonmaken. Flessenrager is ook een goed instrument om mee schoon te maken.

Ik heb een zon flessenragger maar die past niet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mayana

VIP
Lid
4 sep 2011
Reacties
3.843
Website
caviastalmayana.nl
Aantal Cavia's
60
Wij gebruiken Steradent
Altijd superschone flessen zonder beschadigingen aan de binnenzijde ;)

tumtumpjuh

Liefhebber
Lid
14 mrt 2015
Reacties
27
Website
www.cstumtumpjuh.123website.nl
Aantal Cavia's
20
Ik heb een flessen poetser voor babyflessen, euro bij de kruidvat. Maar met een paar korrels rijst, een kleine laagje water en hard schudden. . Gaat het eigelijk nog beter ;)

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.010
Aantal Cavia's
2+
Hallo @Sandra-D,

We hebben de status van dit topic veranderd naar gesloten omdat het al meer dan een jaar oud is. Voel je vrij een nieuwe topic over dit onderwerp te starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen