• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Flat van caviaflat.nl is zojuist in gebruik genomen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tamara

Ervaren
Lid
28 aug 2011
Reacties
816
Website
www.caviastaldeflevos.com

Hallo dames en heren. Ik moet jullie wat vertellen... Een aantal weken geleden besloot mijn baasje, samen met haar paps en mams dat het tijd werd voor iets modieuzers dan een traliekooi.. Na wat gesnuffel op internet kwamen ze tot de conclusie dat je toch écht niet om het prachtwerk van caviaflat.nl kan, dus werd er al snel mailcontact gelegd over de mogelijkheden voor ons nieuwe huisje. Maarja, mijn baasjes hebben nogal veel eisen, zo moest de flat wel een beetje dezelfde kleur hebben als de rest van het huis, moest het er sierlijk uitzien, hooiruifje erbij, lampjes voor in de donkere avonden tja wat een gezeur :icon_rolleyes:.

Weken hebben we gewacht en daar kwam hij dan vandaag eindelijk aan bij ons huis, en wat issie groot:icon_eek:. Genoeg ruimte voor mijn dikke billetjes zei mijn baasje.. weet nou niet wat ze daar nou weer mee bedoeld:S. Ik was allang blij dat ze meteen aan de slag ging met het inrichten van de flat zodra hij er was, want die traliekooi kon ik niet meer aanzien. Al snel was de flat klaar voor gebruik, maar wat was DAT nou?:icon_eek: Ipv zaagsel lagen er allemaal rare frummeltjes op de grond. Dat voelde wel een beetje raar aan mijn pootjes... Gelukkig ben ik snel tevreden en een echte stoere vent, zolang mijn muts maar in de buurt is. En dan heb ik het over mijn theemuts, niet over die muts achter me op de foto:D

Maarja, helaas kan ik dat niet van die andere schijtbakken hier in huis zeggen... Romée en ik vermaken ons prima, lekker knabbelen uit het nieuwe hooiruifje, beetje groente erbij. Helaas word dat verstoord door kabaal bij de bovenburen, die doen er alles aan om die frummeltjes die op de grond liggen te ontlopen. En dan heb ik het nog geen eens over de onderbuurman, die denkt dat hij kan gooien met die frummeltjes. Het lijkt hier wel aso-buurt, pff.

Gelukkig was mijn onderbuurman Qinn al snel moe en ging hij liggen dutten in zijn huisje, maarja die bovenburen blijven aan de gang. Misschien moet ik 144 red een dier maar eens gaan bellen....

Yin, mijn boven-bovenbuurvrouw bekijkt alles vanuit haar tuinhuisje

Fleur en Yang hebben al een rotte tomaat in de aanslag om naar beneden te gooien..

Qinn is eindelijk in rust..

Status
Niet open voor verdere reacties.