Fenja's mysterie...

Rooska

VIP
Lid
14 nov 2007
Reacties
2.209
Website
caviastalroosje.weebly.com
Aantal Cavia's
9
Deze zaterdag voelde ik plots een heel harde grote massa in fenja haar buik.. het had voor mij de vorm van een baby... (dood/verkalkt dan wel)
maar op 23/05/2011 is ze bevallen en sinds toen noooit meer bij een beer gezeten.. dus eigenlijk kan dat niet.

Ze bleek ook een licht roze urine te hebben (bloed dus)
Toen zijn we naar de dierenarts van wacht geweest. Die stelde een grote niertumor vast (door enkel te voelen)

omdat ik er toch niet gerust op was, is mijn moeder vandaag naar onze eigen dierenarst geweest...voor een echo.
En ook die stond versteld... op het beeld was inderdaad iets te zien wat er uitzag als een baby... (zonder kloppend hartje... :-( )
Het kan ook nog een baarmoedertumor zijn die toevallig een baby-achtige vorm heeft..

de nieren en blaas zagen er perfect uit dus het bloed moet van de baarmoeder komen.. (daar zit dus zowizo iets fout)

hoe het kan dat er een baby inzit weet ik echt niet... misschien dan toch haar zoontjes van toen?? maar dan zit die baby er al ruim 10maanden in... en dat ik dat dan nooit gevoelt heb, terwijl ik zo met ze bezig ben...
zat dat vruchtje goed verstopt tussen de darmen en is die nu op een of andere manier los gekomen en verplaatst??
is het toch een tumor??

in samen spraak met de DA besloten haar te laten opereren morgen. Ik kan niet in onwetendheid blijven terwijl zij zich duidelijk ongemakkelijk voelt..
ok de kans is groot dat het toch een tumor is.. en dan is de kans op meta's groot.. maar STEL dat het toch een baby is.. kan ze wel mooi oud worden.

duimen jullie??