• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

VERKOCHT felix choco/creme/witte us-teddy beer

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik ben felix.
ik ben geboren in cs porcellino.
mijn papa is gijs vom ringe, en mama is sophie.
ik ben een vrolijke kerel en kan met iedereen overweg.
met pijn in mijn vrouwtjes hart, mag ik de weide wereld in.
ik kan als fokbeer, geef de vom ringe koppie goed door, hihihi.
als knuffel en als castraat, au.
wie valt er voor mijn loeks.
SAM_0369.jpg
SAM_0370.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
cs porcellino daida en felix zijn de trotse ouders geworden van dollie Geboren 30
Oproep! Stamboom onderzoek Felix/Cremo! Algemeen 45
felix, ferri, feike, fitz en daan! Foto en Filmpjes 13
De beebs, Dirk, Elin, Bibi, Brit, Felix en Fitz! Foto en Filmpjes 14
Furry Friends Forever Onze prachtige lieve kleine aanwinst Felix is overleden Regenboogbrug 36
Baby Fay Lieve Felix Regenboogbrug 8
Caviastal Hatikva Even voorstellen : Felix!! Algemeen 19
Ronald Van harte gefeliciteerd, Cookie&Choco Verjaardagen 0
Furry Friends Forever Choco tan US Teddy Fokberen aangeboden 0
Obrunerry Choco schimmel? Rassen en Kleurslagen 7
Obrunerry Choco creme wit merino? Rassen en Kleurslagen 9
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'CH Teddy Choco goud / choco goud wit' Moderator Home 1
Chanell CH Teddy Choco goud / choco goud wit Fokberen aangeboden 2
Dajinarah Choco x Beige Genetica en erfelijkheidsleer 1
Cs ‘de Wetterpoarte’ VERKOCHT 2 US Teddyzeugjes. Knuffelcavia's aangeboden 2
Caviastal_Absalom Sheltie, coronet, peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 0
Leetje65 OPGELOST California choco zeugje zoekt nieuw thuis. Knuffelcavia's aangeboden 3
Choco Blue Yuta Voorstellen :Yuta Blue en Choco Voorstellen 13
Daann Van harte gefeliciteerd, Cookie&Choco Verjaardagen 0
Caviastal Un Allegra Twee peruvian choco goud witte zeugjes , mama en dochter. Knuffelcavia's aangeboden 0
Caviastal Un Allegra Verschillende peruvian choco buff wit beertjes. Fokberen aangeboden 0
Caviastal_Absalom Zeugjes en beertjes te koop, verschillende rassen en kleurslagen Knuffelcavia's aangeboden 0
Leetje65 California crème choco zeugen gezocht Fokzeugen gevraagd 5
Sascha VERKOCHT US-Teddy beertje choco/crème/wit te koop Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Te koop aangeboden, peruvian en sheltie cavia's Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Te koop aangeboden; coronet en peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's; sheltie/coronet Fokkoppels aangeboden 0
Cs Tuttebel Gladhaar creme california zwart/choco beertjes Fokberen aangeboden 1
Annemieke_vb VERKOCHT Choco buff wit Peruvian, donkeroog Fokberen aangeboden 1
Marc-Vandewiel Twee gladhaar crème (cali choco?) zeugjes en één beer. Geboren 10
Annelie VERKOCHT Lunkarya knuffel beertjes choco-buff-wit Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviahuis Dippies VERKOCHT CH-Teddy,Wit california choco beer, opzoek naar een for ever home... Fokberen aangeboden 5
Kwebbles&Pebbles Spoed nieuw thuis gezocht voor Peruvian beren Fokberen aangeboden 1
Caviahuis Dippies Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'CH-Teddy, Wit california choco' Moderator Home 1
Caviahuis Dippies VERKOCHT CH-Teddy California broertjes Fokberen aangeboden 3
Cs chinlon jong sheltie choco sable beertje aangeboden Fokberen aangeboden 1
Kwebbles&Pebbles Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Peruvian, buff/oranje achtig, choco/bruin' Moderator Home 1
Kwebbles&Pebbles Peruvian, buff/oranje achtig, choco/bruin Fokberen aangeboden 5
Cs chinlon choco tessel beer Fokberen aangeboden 6
Caafjes & Nijntjes Berenkoppel gladhaar wit en crème california choco Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviahuis Dippies Ons eerste eigen fok in CH-Teddy california Geboren 8
Luna Hoe krijg ik mijn choco cavia's terug donker choco? 1 kleurig. Genetica en erfelijkheidsleer 5
Cs ‘de Wetterpoarte’ VERKOCHT 1 of beide kleine US Teddy zeugje(s) met stamboom! Fokzeugen aangeboden 5
RoosjeC Creme wit x choco buff wit en creme wit × lilac safraan wit Genetica en erfelijkheidsleer 5
Cs ‘de Wetterpoarte’ Te Koop: US Teddy zeugje (choco-creme-wit*) met stamboom Fokzeugen aangeboden 4
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop; sheltie Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Verschillende langharige cavia's te koop; peruvian, coronet en sheltie. Knuffelcavia's aangeboden 4
Cs ‘de Wetterpoarte’ GEVONDEN Gezocht: US Teddy dekbeer, in choco-creme-wit. Fokberen gevraagd 1
Caafjes & Nijntjes Crème california choco gladhaar Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Leuke langharige cavia's te koop (sheltie, peruvian, coronet en tessel; ook california) Knuffelcavia's aangeboden 1

Vergelijkbare onderwerpen