• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

euthanasie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid
18 sep 2005
Reacties
0
Website
tricolor.come2me.nl
ik betaalde voor het inslapen van angel 70 euro ik vind dit een hoop geld ik weet nog dat ik 15 euro moest betalen 2 jaar geleden,

mijn moeder die zegt zo hoe durven ze het te vragen wat vinden jullie?

Audrey

Gast
zoveel hier betaal je voor cavia 20 euro je moeder heeft gelijk pppffff

Lid
18 sep 2005
Reacties
0
Website
tricolor.come2me.nl
ja ik realiseerde het vanmorgen pas, ik werk bij de dierenwinkel hier in de buurt die schrok ook toen ik het zei ze zegt belachelijke prijzen bij die dierenartsen zeg.

tjinta

Ervaren
Lid
30 mrt 2006
Reacties
44
Website
home.wanadoo.nl
Dat is echt veel 70 euro. Zijn ze niet verkeerd geweest ? Volgens mij is een hond nog goedkoper.

Audrey

Gast
nee hond is 120 euro .....

Lid
18 sep 2005
Reacties
0
Website
tricolor.come2me.nl
nee rekening klopt heb het nagekeken voor totti was ik maar 30 euro betaald bij de zelfde da en dan nog zeggen je moest de narcose prik nog betalen

ik heb voor mijn duitse herder toen niks betaald bij mijn vorige dierenarts

tjinta

Ervaren
Lid
30 mrt 2006
Reacties
44
Website
home.wanadoo.nl
Ik vind het erg veel, hier is het goedkoper. Maar wat een verschil dan zeg Totti 30 en nu 70 euro. Niet normaal meer toch.

tjinta

Ervaren
Lid
30 mrt 2006
Reacties
44
Website
home.wanadoo.nl
Misschien even bellen voor verder informatie. Je was gewoon niet erbij met je gedachten ( was normaal is als je zo'n verdriet hebt ) en ze vragen om uitleg.

TamaraM

Gast
wow ik betaal tussen de 10 en 20 euro is vaak nog verschillend ook :S

thefirstnl

Gast
Dat is toch nooddienst tarief????
Ik heb voor Njobi in maart 72 euro betaald maar dat was dus op zaterdag ochtend.
Voor Ragebol in juli heb ik dacht ik 42 euro betaald maar daar zat ook nog zalf ed bij voor de andere dames, volgens mij is het 35 euro

De Lieverdjes

Gast
Das schrikken, zo veel! De laatste keer, deze zomer nog, heb ik 25€ betaald en dan was er eerst nog een onderzoek aan voorafgegaan.
Vorig jaar hebben mijn ouders een hond van vrienden laten inslapen. Hun vrienden konden het niet laten doen, maar die hond had heel veel pijn en kon niet genezen. Daar hebben ze 40€ voor betaald.

Cavia opvang Westland

Gast
Ik zou toch zeker even bellen of dat wel klopt.Het is inderdaad wel heel erg veel.

Lissenvaart

Ervaren
Lid
20 mei 2006
Reacties
190
Aantal Cavia's
3
Wat belachelijk! Ik betaalde 12,50 voor mijn caaf en voor mijn hond van 7 kg 76 euro. Dus je bent echt afgezet.

sanneke

Liefhebber
Lid
16 nov 2006
Reacties
0
Aantal Cavia's
2
nieuwe da zoeken!

De Lieverdjes

Gast
Heb je het caafje mee naar huis genomen of achtergelaten bij de DA? Ik weet dat ze vrij veel vragen als je een dier bij hen achterlaat...

sanneke

Liefhebber
Lid
16 nov 2006
Reacties
0
Aantal Cavia's
2
Voor onze poes waren we 60 euro kwijt,en die hebben we ook achter gelaten...

Caviastal zenga

Ervaren
Lid
19 apr 2006
Reacties
495
Aantal Cavia's
00
Hier is het ook zo rond de 30 euro... Vind 70 euro wel schandalig veel hoor..

Baby Bear

Gast
Heb je het caafje mee naar huis genomen of achtergelaten bij de DA? Ik weet dat ze vrij veel vragen als je een dier bij hen achterlaat...

Uh hier hebben ze niet eens gevraagd of we haar weer mee wilden hebben, en betaalden 30 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen