Ennnn ze zijn er!

Discussie in 'Foto en Filmpjes' op www.caviaforum.nl gestart door colliewife, 8 jul 2012.

1. colliewife

colliewife VIP

Lid:
    15 mei 2007
    Pluimen:
    4.266
    Zo snel heb ik nog nooit dieren van een behoorlijke afstand hier heen weten te krijgen, Lisette en familie super super bedankt!
    vrijdagavond laat gereserveerd en vandaag zondagmiddag al in huis...vanuit Aalst(Zaltbomme)-Den Helder- Witmarsum

Ze zijn nog mooier dan ik dacht, ook het somali meisje Whitney heeft prachtige kruintjes wat je zo 1 2 3 niet op de foto zag, heel bijzonder om te zien.
    Ze heeft ook echt een super dikke vacht...

En dan het borstel zusje Winny prachtige kleur heel gemêleerd, haar rozetten zijn licht van binnen en omrand door een donkerdere tint.
    Ik zeg nu dat de kleur op slateblue lijkt en de oogjes meer op die van een lilac aangezien ze een rozere kleur hebben dan die van een slateblue dier maar een zwever blijft ze nou vind ik niet erg.

Toekomst ja ik heb plannen we zullen zien, nu eerst maar lekker laten groeien, ze worden liefdevol ontvangen door de groep, ze werden helemaal afgelikt, ze ruiken/smaken namelijk naar paprika wat ze onderweg te eten hebben gehad....:icon_cool:

Whitney

Winny

• Pluimen Pluimen x 16
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 21 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Sociale Media