• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

En dit is ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
5.732
Aantal Cavia's
00
Country flag
Mag ik jullie voorstellen aan ..... Ze is een gemengd schimmel zeugje en ze komt van Bertus van Dijk en geboren op 9 maart. Ik heb nog geen naam, maar het is een nieuwsgierig Aagje dus misschien gaat ze Aagje heten al is Aafke ook leuk. Ik neig weer naar een Friese naam. Lieveke kon gisteravond in een bak bij de fokker kennismaken met 3 zeugjes, maar iedereen vond het maar eng en bewoog weinig. De keus was dus aan mij en ik wist eigenlijk al heel snel welke het zou worden. De andere 2 waren ook schatjes, maar ik was verliefd geworden via de foto die ik afgelopen maandag als voorbeeld kreeg. In het echt vond ik haar zelfs nog leuker.

Mijn moeder had een rode jas aan en vooral de borstels vonden haar en de jas maar wat interessant en waren aan het raam hangen in hun flats. Zodra mijn moeder omdraaide zag ik allerlei koppies achter haar rug opduiken. Dat was maar al te grappig.

Thuis gekomen bleek er dat ik geen zorgen hoefde te maken over de klik want beide dames deden al snel een dutje tegen elkaar. Daarna ging de kleine op onderzoek uit en probeerde alles uit en zat regelmatig met haar pootjes tegen het plexiglas. Ook had ze echt overal commentaar op. Lieveke speelt duidelijk de baas, maar is duidelijk blij dat ze niet meer alleen is. Pas later ontdekte ik de mooie kruinverdeling van de kleine en de soms grappige tekening. Zo lijkt het namelijk net alsof ze een wit/grijze pofbroek aan heeft met lange zwarte kousen. Ook heeft ze een hele mooie zwart wit verdeling van onder haar bekkie tot tussen haar voorpootjes. Het is begrijpelijk nog allemaal erg eng, maar ze weet wat ze wil en stelt aandacht toch ook wel al op prijs. Ze zal ongetwijfeld hier een lekker verwend dametje worden die hopelijk toch ook een paar trucjes kent.

Van voren:

Van opzij:

Andere kant:

Van boven:

Gewoon een mooie foto:

Samen met Lieveke:

Ze is nog zo klein dat ze in een kop weg kan duiken:

Aaah:

Status
Niet open voor verdere reacties.