Eigen moestuin(tje) voor caafjes maken

Discussie in 'Voeding' op www.caviaforum.nl gestart door Pientuttelien, 4 aug 2012.

1. Pientuttelien

Pientuttelien Ervaren

Lid:
    27 jul 2012
    Pluimen:
    1.040
    Aantal Cavia's:
    4
    Hallo!
    Ik kon geen bericht vinden (heb eerlijk gezegd ook mijn vergrootglas niet gebruikt om verder te zoeken..) over moestuintjes. Ik koop altijd verse groenten uit de winkel, die geef ik aan mijn caafjes. Verder krijgen ze ook wel wat vers groenvoer mee van wat wij zelf hier thuis eten.
    Nu had ik mij zo bedacht dat het misschien best lonend is (haast winstgevend) als ik zelf een moestuinTJE zou maken voor de caafjes. Ik heb echter geen enkele ervaring met moestuinen en planten etc. Maar ik ben heel leergierig en maak mijn handen graag vies! :icon_lol: Dus wil ik graag weten of er iemand op het forum net zo gek is als ik (of misschien al vergevorderd gekker met al een moestuin in gebruik)...

Heeft er iemand ervaring met een eigen moestuintje? Ik woon in een bovenwoning. Heb geen tuin, maar wel een (piep)klein balkonnetje waarop een paar bakken kunnen staan. De vierkante meter moestuin is niets voor bij mij. Dus dacht ik aan gewone balkonplantenbakken (scrabblewoord) vullen met groenten als paprika, komkommer, andijvie, spinazie, boerenkool, wortel etc)....

Dus.... Sos! :D

2. Log in of registreer je om de geplaatste 31 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Eigen moestuin(tje) caafjes
  1. mandy1987
    Reacties:
    5
    Bekeken:
    83
  2. mientje
    Reacties:
    12
    Bekeken:
    297