Eerste 24uur logeerpartij bij Yentl en Timo!

Discussie in 'Foto en Filmpjes' op www.caviaforum.nl gestart door Debjuhh, 22 jul 2012.

1. Debjuhh

Debjuhh Gast

Sinds gisteren hebben we kennis gemaakt met Sepp en Dora. Sepp en Dora zijn een castraatje en een zeugje en zijn van Esmee. Deze twee schatjes zijn +/- 2,5 week bij mij en dus bij Yentl en Timo. Dus heb tijdelijk 4 caafjes (erg gezellig).

Hoi, ik ben Sepp. Echt een stoere kerel! Ik ben net samen met mijn vriendinnetje hier in huis, 24 uur en ik heb mijn stem al laten horen! Ik ben nergens bang voor, mag overal geaait worden, vind mijn groentemaaltijd heerlijk en sta dan zelfs al te whiepen als ik mijn vriendjes Yentl en Timo hoor!
    Volgens mij ga ik mezelf hier prima vermaken want mijn baasje gaat lekker op vakantie! Nou, ik heb ook een kleine vakantie. Mis je me al baasje?!

Hoi, ik ben Dora. Ik vind alles wat spannender. Als ik mijn oppas zie lopen, duik ik snel weg. Ik moet nog een beetje wennen. Maar vanavond kreeg ik gelukkig al een stukje komkommer van deze nieuwe mensen en dat vond ik erg lief, want dat vind ik namelijk errggg lekker!! Af en toe spring ik even samen met mijn vriendje Sepp door de kooi, dat vind ik erg leuk om te doen. Ik ga hier vast wel wennen en anders blijf ik dicht bij mijn vriendje totdat baasje heeft genoten van haar vakantie!

Dikke whiepjes en neusjes aan Esmee!!

• Pluimen Pluimen x 7
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 14 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media