• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Een upgrade voor mijn caafjes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb wat nieuws voor ze gekocht en dat moet ik natuurlijk showen :D De caafjes staan buiten en ik moet altijd een stukje wandelen door de tuin en trap omhoog (wonen in duplex woning) om ze mee naar binnen te nemen. Daarbij komt dat ik het kammetje en schaartje en handdoekje en alles ook altijd meeneem naar binnen. Ik gebruikte daarvoor steeds een duna combi, maar die wordt echt te klein. Dus het was tijd voor een upgrade, zie hier hun nieuwe draagtasje :) Is ook handig als ik ze meeneem naar mijn vriend voor op het gras te spelen of naar de dierenarts, al hoop ik daar niet te vaak te moeten komen.. Eigenlijk is het voor hondjes of katten, maar voor caafjes kan het ook prima :D

Eens van dichtbij, we kunnen je nog zien hoor..

Maar zo kan ik je veel beter zien, ze kunnen nog wat groter worden en ze kunnen fijn bewegen nog .. Ze kunnen dus langs deze kant erin of langs boven ..

En even in het rennetje spelen

Ik ben er iig heel blij mee en ik denk de caafjes ook :)

miriampje

VIP
Lid
19 mrt 2011
Reacties
2.328
Aantal Cavia's
4
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Liefii

Ervaren
Lid
30 mrt 2012
Reacties
1.005
Aantal Cavia's
4

Lucienne

Gast

SvdBorn

Ervaren
Lid
29 aug 2011
Reacties
1.025
Aantal Cavia's
3

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
8.923
Aantal Cavia's
2+
Landen vlag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen