• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Een paar mooie kiekjes van mijn caviabende!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivanka1309

Beginnend
Lid
22 dec 2015
Reacties
16
Aantal Cavia's
2
Hallo allemaal,

Ik wil gewoon een paar mooie foto's delen van mijn twee koppeltjes die ik recentelijk gemaakt heb en daarnaast ook ingelijst heb. :D

Dit is (castraat) Spot. Spot is een lief manneke, maar een beetje een draaikont. Rustig bestaat in zijn beleving niet. En hoewel hij en zijn broer hier al een paar maanden zijn, is en blijft hij lichtelijk schuw... in de kooi.
2hzr152.jpg

Dit is Cleo. Cleo zit samen met Spot. Ze is van een meid af gekomen die ik ooit een vriendin noemde. Hoewel ze erover uit was dat Cleo weg moest (omdat ze niet goed aarde in geen van haar kuddes) was het toen mijn eigen keuze om haar over te nemen omdat Cleo gewoon een enorm lief schatje is en ik zelf ook erg veel met haar heb ook toen ze daar woonde.
Cleo was in het begin een heel bang vrouwke, maar ze went snel. Ze vind het nu heerlijk om geknuffeld te worden en zit niet meer standaard in de knoop met mijn haar. Want dat was in het begin wel zo, ik moest haar altijd uit mijn haren vissen. Ook word ze steeds minder schuw.
2eumtyh.jpg

Dit is (castraat) Black, broer van Spot. Spot is in één woord een levend knuffeltje. Als ik bij de kooi kom staan zijn alle cavia's nog zo schuw dat ze de huisjes in vliegen behalve Black, die komt bij het luikje staan met een kopje van: "Knuffel mij, knuffel mij!" Hij is gek op geknuffeld worden en een echte kletskous ook. Ook is hij niet echt een korthaar. Hij heeft een heel mooi glad sleepje achter zich aan slepen.
11mb4pk.jpg

Last but not least is Milka, die nu gekoppeld zit aan Black. Zij is (helaas) niet door mij gekozen, maar me opgedrongen door dezelfde meid waar Cleo bij vandaan komt, het heeft ook de vriendschap gekost. Milka is een supermooie lunkarya dame. Lief en behoorlijk tam, maar is er meer eentje die je op de grond los moet laten lopen dan knuffelen. Soms maak ik wel eens de grap naar mijn vader of hij nog een toupetje nodig heeft, ik wil best Milka op zijn kale hoofd zetten. Hihi.
14j1e1f.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.