• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Een nestje fokken, wie wil helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo lieve caviamensen,

Ik ben al in het bezit van drie mooie zeugen en een castraat, maar ik zou dolgraag een keer een nestje bij mij thuis willen meemaken. Al mijn zeugjes hebben hun eerste (tweede, derde) verjaardag al gevierd en kunnen niet meer gedekt worden.

Wat ik graag zou willen is iemand die bijvoorbeeld een zeugje heeft die nog een keer een nestje mag krijgen en daarna met pensioen mag, of een fokgeschikt jonger zeugje. Iemand die mij kan helpen met het maken van een mooie, gezonde en lieve combinatie van beer en zeug. Eventueel een koppel dat al vast staat. De zeug mag uiteraard na het nestje bij mij blijven wonen en oud worden!

Ik heb al jaren cavia's, maar verder niet veel verstand van combinaties of fokken en daarom zou ik het heel fijn vinden als iemand mij daarin bijstaat.

Is er iemand die mij kan en wil helpen?

Hilda

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Sietske

Gast

Plukje222

Gast

Sietske

Gast

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.052
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen