• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

een droom komt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Khydra

VIP
Lid
21 mei 2010
Reacties
2.492
Aantal Cavia's
45
Country flag
Soms komen dromen onverwacht uit.
Zag ik vorige week een practig zeugje op het forum, maar ja, je moet verstandig zijn etc etc. :icon_neutral:
’s Nachts van haar gedroomd en ik denk de volgende dag toch nog eens kijken. Maar: advertentie is nergens te vinden. Ben ik nu gek? :icon_eek: Getwijfeld, maar ik denk ik stuur de adverteerder gewoon een mail. En ja, zij had hem geplaatst, maar ze was inmiddels gereserveerd. Balen, want ik was eigenlijk best fliefd, maar goed, het was niet anders :icon_mad:
Krijg ik dinsdag een mailtje van Daphne, de fokker, of ik haar nog wilde hebben, want misschien kon ze wat regelen. Jaaaaaa *stuiter* :icon_lol:
Dus mijn droomcaafje heb ik donderdag opgehaald en ze is net zo leuk als op de foto’s.
Dit is Týra

haar naam betekent klein vlammetje, een echte beauty

toch?

zo zie je goed hoe klein ze nog is.

Kortom, ben reuze blij met mijn droommeisje, Daphne bedankt dat je dit mogelijk hebt gemaakt:icon_razz:

Status
Niet open voor verdere reacties.