• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Een cadeau om U tegen te zeggen...................

Status
Niet open voor verdere reacties.
woensdagavond kwam Hilde van CS Bagheera haar castraat halen, die was hier samen met een 15-tal anderen een 10-tal dagen geweest nadat ze allemaal gecastreerd werden hier bij mijn DA.
Ik ken HIlde al héél lang en we hebben regelmatig contact met elkaar, ze is ook degene die het vervoer van West Vlaanderen meestal voor haar rekening nam als er cavia's naar Nederland moesten, die kwamen hier dan op doorreis, tot ze werden opgehaald of verder naar hun bestemming vertrokken.
Zoals al zo vaak kwam ze na 8u30 s'avonds en dan hebben we de rest van de avond voor onds om te kletsen over.....caafs natuurlijk.
Deze keer was ze héééél vrolijk en ze kondigde aan dat ze "een verrassing" voor me bij had, maar....ik moest meehelpen want alleen kreeg ze het niet uit de auto gehaald????????????????????
Ik kon in de verste verte niet bedenken wat het kon zijn, ik was er helemaal van overtuigd dat ze mij in het ootje aan het nemen was, ze zou vast een doos koekjes uit de koffer toveren of chocolaadjes :D

Tot mijn verbijstering moest ze de kap van haar coupe auto naar beneden doen??????????
Eindelijk ging dat "ding" dan toch maar naar beneden en wat stond er op de achterbank?????????????????????
Een groot 3dubbel huis van Yvonne's Villa :icon_eek:
Nou....ik keek mijn ogen uit, wat een huis, wat een pracht en WAT EEN CADEAU....................
Ik kreeg het voor alles wat ik voor haar had gedaan zei ze en omdat ik zo lief was :$:$:$
ze vond dat ik het had verdiend hihi....
Ik moet zeggen ik heb niet nee gezegt, ik was helemaal emotioneel overdonderd en ook hééééééél gelukkig, aangeslagen, dankbaar en alles bij elkaar......
Ik heb er foto's van genoemen en laat jullie zien hoe mooi het is en hoe mooi het ook staat in mijn kleuterzeugenbak....
VIA DEZE WEG WIL IK NOGMAALS HEEEEEL ERG HILDE BEDANKEN voor dit praaaaaachtige stuk
kijk en geniet mee.....
032-4.jpg

033-4.jpg

MOOI HE ik ben er aaaaaaaapetrots op :D

032-4.jpg 033-4.jpg

Ria Claassen

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Osie Dosie en Dumpy

Gast

@anja

VIP
Lid
18 aug 2008
Reacties
2.041
Website
inpicture.fototrader.nl
Aantal Cavia's
0

Kaatje64

Gast

Mijati

Gast

CS van de Mitemas

Gast

marge

Gast

Lid
23 aug 2009
Reacties
450
Aantal Cavia's
2

alma

Gast

Mirr

Zeer ervaren
Lid
16 aug 2011
Reacties
2.368
Aantal Cavia's
00

Baby Bear

Gast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen