• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Dubbele hoekverdieping, met extra verdieping

Status
Niet open voor verdere reacties.

Waxinelichtje

Beginnend
Lid
10 aug 2011
Reacties
10
Wegens de aankoop van een ander caviaverblijf verkoop ik mijn hoek caviakooi met 2 verdiepingen.

De kooi heb ik ongeveer 1 jaar geleden gekocht bij Zooplus voor 139 euro.
De afmetingen zijn: L 141 x B 100 x H 86 cm

Zoals je op bijgevoegde foto's ziet, heb ik bij de onderste verdieping een hoekverdieping gemaakt. Hierop rust de trap (van de trap heb ik een stukje afgezaagd) die naar de bovenste verdieping gaat. Dit heb ik gedaan om de trap minder steil te maken en tevens om zo extra ruimte te creeeren bij de beneden verdieping (zodat de trap daar niet in de weg zit), maar natuurlijk kan de hoekverdieping ook worden verwijderd.

De kooi is inclusief:
* houten trap (met aan 1 kant een houte latje ivm het minder snel van de trap kunnen vallen van de cavia en op de trap een aantal wilgenhout stokjes, waardoor de cavia meer houvast heeft)
* kunststof hoekverdieping met kunststof trappetje.

Het verblijf is in prima staat. Zie bij de website van zooplus voor meer details.

Vanaf dinsdag 1 mei 2011 mag de caviakooi opgehaald worden (aangezien het nieuwe verblijf dit weekend komt). Ophalen in Renkum (GELDERLAND).
Vraagprijs vanaf 20 euro (niet dat ik vind dat de kooi niet meer waard is, in tegendeel, maar omdat de kooi anders bij mij in de weg staat..)

IMAG0433.jpgIMAG0430.jpgIMAG0431.jpg

IMAG0433.jpg IMAG0430.jpg IMAG0431.jpg

Waxinelichtje

Beginnend
Lid
10 aug 2011
Reacties
10
De nieuwe kooi is vandaag binnen gekomen, dus bovenstaande kooi is PER DIRECT te koop/op te halen!!!!!!

mamacavia

Zeer ervaren
Lid
7 mei 2011
Reacties
1.809
Renkum, dat hoef ik niet op te zoeken denk ik, dat klinkt Fries....en dus heel ver voor mij

Lucienne

Gast
haha, Google Maps doet wonderen!

Caviahuis de schavuiten

Gast
Is vlakbij Nijmegen, is het dan te doen ???

mamacavia

Zeer ervaren
Lid
7 mei 2011
Reacties
1.809
whoehaaa, geef toe, het klinkt Fries!

Zal ik ff wat Vlaamse gemeenten opnoemen, wedden dat jullie ze zonder google maps niet vinden :p

Caviahuis de schavuiten

Gast
Ik pak gewoon anwb.nl whahahaha.... Dan vind ik ze wel whahaha

Waxinelichtje

Beginnend
Lid
10 aug 2011
Reacties
10
Hoi, Renkum ligt inderdaad in Gelderland :) Vlakbij Ede/Wageningen

Seline

Gevorderd
Lid
27 dec 2011
Reacties
151
Een hele mooie kooi!
Als je dichterbij had gewoond, dan wist ik het wel en had ik geen moment getwijfeld.
Maar helaas..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
MightyOwl Zelfgemaakt 240x55 dubbel hok Show je huisvesting 26
Buurmanenbuurman Dubbele etalage kooi van budgetkooien.nl? Huisvesting 11
Annemarie789 Ferplast Cottage 100cm Marktplaats 1
Astrid2018 op nieuw gisteren gedaan pipetje dubbel voor mijten Ziekten 7
Pedillia VERKOCHT Te koop: Konijnenkooi / caviakooi Skyline Rabbit 100 dubbel zwart Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Creme en creme (dubbel) california zwart Fokberen aangeboden 2
Gladhaar crème California beertje (mogelijk dubbel California) Fokberen aangeboden 2
JessicaN Aanschaf dubbele kooi of cavia flat? Huisvesting 5
karininline Dubbel: ongeduldig en tegelijk... Algemeen 3
Caviastal Un Allegra VERKOCHT 3-Hoek dubbel traliekooi Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 8
Wilma1986 GEVONDEN Kooi 140cm of dubbele kooi gezocht Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 6
kitten Zo Dubbel! Slecht en goed nieuws in een week. Babbelbox 0
Daann Hoeraaa! Het is dubbel feest! Foto en Filmpjes 29
Alyssa Dubbele Konijnenkooi Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
adnerb GEZOCHT: 2 buiten hokken of een dubbel hok evt te ruil! Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 2
caviastal guineadream Diagnose voor me ma erg dubbel Babbelbox 14
Brendaaaa Twee kooien op elkaar? Wie heeft dat? (beide bereikbaar voor de caafjes) Huisvesting 6
Ik zie DUBBEL!! Foto en Filmpjes 23
Dandelion Groot dubbel Cavia buitenhok Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 15
Willemijn-4 Dubbele posts (van ongeveer iedereen) Technische forum vragen van leden 9
Willemijn-4 Ik plaats steeds dubbele berichten... Technische forum vragen van leden 4
Esmeralda Dubbele kooi splitsen Huisvesting 32
Sophie. Gat afdekken dubbele kooi Huisvesting 10
bellocaaf. VERKOCHT Dubbele caviakooi te koop! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
esthercavia kan dit topic gesloten worden want ik heb dit per ongeluk dubbel gepost Technische forum vragen van leden 2
whiepje dubbele kooi met trapje Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Ik zie (drie) dubbel!!! Geboren 44
allemaalbeestjes Annabel's dubbele neus Ziekten 35
dubbele kooi voor ruzieende beren? Gedrag en Verzorging 5
Sokkie Dubbele icoontjes? Technische forum vragen van leden 12
Cavia kooi dubbel Huisvesting 5
whiepje dubbele kooi Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Tieske Dubbele berichten Technische forum vragen van leden 22
dubbele etage kooi 120cm Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 9
Vraag uit Engeland; dubbele vacht? Rassen en Kleurslagen 38
tanja82 Mooie draad dubbele kooi Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Caviastal Phileine Gezocht: Dubbele antirommelkooi Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 18
caafjesbuijen misschien dubbel maar beter dubbel als niet Voorstellen 8
MissCaroline Gezocht: Dubbele flat of enkele kooi, met kastje eronder, minimaal 1,20m breed Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
foto's van dubbele kooi Humbhrey en Garfield Huisvesting 13
Dubbele kooi Huisvesting 6
Caviastal Genieta is een dubbele caviakooi handig ? Huisvesting 6
Dubbel zien. Foto en Filmpjes 9
caviastal-happy_home Te koop dubbele caviaflat Huisvesting 9
dubbel Geboren 1
yvonne's villa dubbele blijheid! Draagtijd 19
Sophie. 1.20 dubbele kooi te ruil voor een 1 meter dubbele kooi (of pax kast) Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 7
gerda79 VERKOCHT te koop mooie dubbele cavia kooi met onderstel Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
sjorsie bunny dubbel 100 + standaard, iemand ervaringen mee Huisvesting 2
Annelies78 3e etage onder dubbel etagehok bouwen, tips gevraagd... Huisvesting 14

Vergelijkbare onderwerpen