• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Droge huid, iets aan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romy

Gast
Hoi,
Ik merkte gisteren bij Frits op dat er allemaal huidschilfertjes in zijn kruin zaten. Ik heb hem eventjes helemaal geborsteld en verder gekeken en eigenlijk heeft hij dit over zijn hele lijfje wel, tot aan zijn koppie. Lijkt een beetje op roos bij mensen zeg maar. Ik heb natuurlijk even de zoekfunctie gebruikt omdat ik weet dat hier een aantal topics over waren geweest. Ik kwam tegen dat het misschien schimmel zou kunnen zijn, of ik het misschien kan wegwassen met speciale shampoos.

Maar mijn vraag is eigenlijk, stel het zijn gewoon onschuldige huidschilfertjes, kan het dan kwaad als ik het met iets behandel? Ik zat namelijk te denken morgen even langs de dierenwinkel te gaan voor anti schimmel voor het geval dat het dat is, maar als ik dit gebruik terwijl dit het niet is, is dat dan een probleem?

Hij heeft er overigens geen jeuk aan en er is voor de rest niets met hem aan de hand.

Groetjes

Romy

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Roos

Gast

Romy

Gast

marge

Gast

Romy

Gast

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.057
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.