• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Dikke wam of abces/tumor? Update DA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Khydra

Gast
Vanmorgen wilde DaisyBelle niet echt eten, dus ik had snel gekeken/geluisterd, maar kon niet echt iets vinden. Vanmiddag weer gekeken en ineens zag ik een bobbel bij de kaak. Die heb ik aangeprikt en jawel, een fijn abces grrrr
Toen zat ik nog even verder te voelen en het valt me op dat ze ook een soort grote verdikking heeft onder de kin. Nu is ze flink op gewicht, maar mag een wam ook dik zijn? Ik heb bij een paar anderen ook gekeken en daar leek de wam alleen uit huid te bestaan?
Iemand enig idee?

Vanmorgen toch naar DA, ik wilde weten wat er aan de hand was. De DA denkt dat het ontstekingsoedeem is, ws als reactie op het abces er vlakboven. Dat heeft ze nog even beter open gemaakt en leeggedrukt. Dat had ik gisteren ook wel gedaan, maar ja in je eentje met een spartelende cavia is niet handig. Ze krijgt nu medicijnen en dan maar hopen dat eea snel verdwijnt. Het kan nog zijn dat er in het oedeem ook nog een abces(je) zit, maar daar kan ze nu toch niet bij, dus dat moeten we nog even afwachten. maar vooralsnog ben ik opgelucht...

Baby Bear

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Khydra

Gast

Baby Bear

Gast

Khydra

Gast

Baby Bear

Gast

Khydra

Gast

Ria Claassen

Gast

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.052
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.