Dierenasiel sneu!

Discussie in 'Algemeen' op www.caviaforum.nl gestart door woezeltje, 19 jul 2012.

1. woezeltje

woezeltje Liefhebber

Lid:
    12 jul 2012
    Pluimen:
    260
    Ik ben ook stom!
    ga ik op het dieren asiel naar cavia's kijken was sneu gedumpt en alles :(
    Nu wil ik ze allemaal en die mensen die de cavia's dumpen de nek omdraaien!!!! (sorry:icon_evil:)

met name dit verhaal

23 juni werd er door een oplettende vrachtwagenchauffeur een opmerkelijke vondst gedaan;. Vijftien cavia’s, verdeeld over twee benches. De chauffeur twijfelde geen moment en bracht de dieren naar ons opvangcentrum.

De cavia’s maakten het naar omstandigheden goed. Kregen hier de nodige medische zorg, eten, drinken, een warm hok en voldoende knuffels, en nu gaan wij opzoek naar iets wat deze vijftien stakkers tenslotte nog nodig hebben; een liefdevol thuis, waar zij wel welkom zijn.

Wij hebben vijftien totaal verschillende dieren; mannetjes en vrouwtjes, langharig en kortharig in alle kleuren van de regenboog. Sommige zijn erg dapper, andere verlegen. Wel zijn alle cavia’s nieuwsgierig, vriendelijk en dol op een knuffel.

2. Log in of registreer je om de geplaatste 14 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Dierenasiel sneu
  1. *bonnie*
    Reacties:
    31
    Bekeken:
    971

Sociale Media