Deze meiden willen graag bij een castraat of gezellige meidengroep wonen

Discussie in 'Zeugen aangeboden' op www.caviaforum.nl gestart door Leetje65, 20 jul 2012.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Leetje65

Leetje65 VIP

Lid:
    24 okt 2011
    Pluimen:
    1.786
    Aantal Cavia's:
    6
    Na lang nadenken en ook enkele slapeloze nachten en ook nagevraagd bij de Yvonne van Furryzoo/ New hope, ben ik toch tot het moeilijke besluit gekomen om toch afstand van ze te doen.:(

Ze zijn erg druk van karakter en ook gewoon in gedrag erg druk ook naar elkaar toe, elkaar steeds vervelen en dan is het beter dat er een castraat of een dame in een groep die de meiden op hun plaats zet.
    Word zelf ook erg nerveus van de meiden en dat is ook niet de bedoeling als je beestjes houd.

Hier zitten ze gewoon echt niet op hun plek en ik wil ze graag alles geven maar een castraat erbij zetten is kwa ruimte niet haalbaar maar dan gaat het voor mij ook finacieel ook niet worden.

Vandaar dat ik een goed nieuw thuis voor ze zoek, wel allebei bij elkaar blijven dat is dus echt heel belangrijk

Ik heb de stambomen ook dus misschien eventueel dat ze nog eens een nestje kunnen krijgen die mogeljkheid zit er ook in eventueel.

Het zijn dus Arya en Maka van Furry zoo en ze zijn van 11-3-2012

Plaats nu een algemene foto is me nog niet gelukt om echt van ze apart een foto te maken die zal ik proberen van het weeekend te maken.

Hoop dat ze snel een nieuw thuis kunnen vinden, eventueel kan ik ze ook komen brengen tegen een benzine vergoeding voor de meiden zelf hoef ik in principe niks te hebben goed thuis vind ik vee belangrijker.

Belangstelling PB me maar

groetjes Lea

foto klein.

foto klein.

2. Log in of registreer je om de geplaatste 12 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - meiden graag castraat
  1. Cavia home Timberly
    Reacties:
    1
    Bekeken:
    208
  2. Caviastal ukki
    Reacties:
    24
    Bekeken:
    989