Deze dames komen bij ons!*ze zijn er!*

Discussie in 'Algemeen' op www.caviaforum.nl gestart door NinaPluisje, 19 jul 2012.

1. NinaPluisje

NinaPluisje Gevorderd

Lid:
    20 aug 2011
    Pluimen:
    323
    Aantal Cavia's:
    5
    Sinds de dood van Pluisje wilde ik al minstens 1 cavia er weer bij hebben, zodat mijn tweetal weer een 3-tal is. Mocht er dan toch eentje plotseling overlijden, zit er tenminste niet ineens eentje alleen. Ik heb vorig jaar gezien hoe dat ging, toen ik alleen pluisje en nina had en dat was heel erg vervelend.

Maar goed, ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een jong zeugje, liefst gladhaar en opvang zou ook mooi zijn. Ik had hier ook al een paar keer gereageerd op een dametje, maar ik was altijd te laat. Daarnet kijk ik rond op Stichting Cavia en daar zitten nu dus 2 schattige dametjes die begin mei geboren zijn. Ik was meteen verkocht! En ze zijn voor ons gereserveerd! Kijk naar Chatty en Chérie: http://www.stichtingcaviagelderland.nl/

Dat wordt de komende dagen snel de grote bak van ca 170 bij 55 maken, zodat ze er met zijn viertjes in kunnen. Ze zullen hier eerst even met zijn 2-tjes in een 1 meter kooi moeten zitten en dan mogen zij bij de andere 2. Wat zal Frits blij zijn met zijn harem!!

De kinderen zijn het trouwens niet eens met de namen, dus ze zullen wel anders gaan heten. Ok, het zijn geen gladhaartjes, maar wel erg jong en uit de opvang. Voelt goed aan!

• Pluimen Pluimen x 10
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 19 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - dames
  1. Tieske
    Reacties:
    2
    Bekeken:
    215
  2. Abby
    Reacties:
    46
    Bekeken:
    785