• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

de weesjes van gladys op de foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid
16 jul 2008
Reacties
10.146
Website
www.caviastalletjedevilla.nl
Aantal Cavia's
16
een drama was het vanmorgen, ik kwam om half acht beneden, en zag gladys helemaal in paniek, al poetsend en hevig bloedend was ze zo goed en zo kwaad als het ging haar vier baby's aan het verzorgen.
ik zag gelijk dat er iets heel erg mis was met haar, dr haren stonden rechtovereind en ze keek heel wazig uit haar oogjes.

ik pakte haar op en zag dat de hele baarmoeder eruit geperst was.... ze is in mijn armen gestorven....:(

omdat ik moest gaan werken, heb ik fleece + baby's in een kleine bak gezet, eventjes gewacht... en ben gegaan. om half 1 was ik klaar met werken en ben eerst even langs anne-marieke gereden voor geitenmelkpoeder en druivensuiker.

Ze drinken alle vier! en fleece accepteert tot nu toe de kleintjes, ze tolereert ze en de baby's mogen tegen haar aan liggen.
Samen met de eigen dochters van fleece (lavendel en layce) zitten de weesjes nu bij hen. so far so good....

hier zijn de ukjes:

Kereltje Napoleon, gewicht 112 gram. Mag verhuizen als knuffel, heeft een vouwoortje.

Status
Niet open voor verdere reacties.