• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

De klik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucienne

Gast
ik lees regelmatig dat er een cavia mag verhuizen, die er prima uitziet, fokgeschikt is enz.... maar wat ontbreekt is 'de klik'.

Nu vraag ik me toch af wat dat is? Ik heb 20 cavia's en met de één heb ik wel wat meer dan met de ander.. Carice heeft een speciaal plekje in mijn hart omdat ze erg ziek is geweest en we haar er met veel moeite doorheen hebben getrokken. Ze is ook de tamste cavia in chateau 1 omdat ze zoveel bij me gezeten heeft (dwangvoeding)

Dex is het liefste beertje wat ik heb. Roosje en Celine zijn gewoon heel mooi... :D

Maar ook van de anderen kan ik wel iets leuks of liefs noemen... Ze zitten me geen van allen in de weg.
Ik fok er niet (meer) mee en ze wegdoen omdat ik er 'geen klik' mee heb komt niet in me op.

Dus wie legt het me eens uit? Waarom moet zo'n cavia dan weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.