• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

"de klik" zo iets apart...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rooska

VIP
Lid
14 nov 2007
Reacties
2.209
Website
caviastalroosje.weebly.com
Aantal Cavia's
9
Hebben jullie dat nu ook? Dat je met sommige caafjes zo'n aparte klik hebt?

Ik had met mijn eerste 3 caafjes een ontzettend hechte band. Toen deze 3 tijdens het opstarten van de stal kort na elkaar overleden had ik opeens een heel ander gevoel bij mijn cavia's..
even een foto van ze

Het gaat om de 3 kleur "borstel" (Roosje!) de witte cuy (Twinkel) en het zwart rood gladhaartje (Youka)

Gelukkig heb ik mijn plezier na een paar maanden weer terug gevonden door mijn beer romeo!
Zo'n lieverd!
Romeo met zijn eerste verjaardag! hihi

Het apartste wat ik heb meegemaakt was toen met mijn c-nestje. Een beren 2ling die er praktisch het zelfde uitzagen en ook van karakter het zelfde waren. Maar toch sprong eentje (Conan) er voor mij uit..
Jammer Genoeg kon de deze echt niet blijven.... na 6 maanden stond hij weer te koop en mocht hij verhuizen... Dus heb ik hem terug genomen! En wonder boven wonder was die klik er nog steeds! Heel apart! Ook hier sloeg t noodlot toe en overleed deze beer 2maanden later erg plots... Dat was voor mij een breekpunt... waar ik het nog steeds erg moeilijk mee heb.
Conan

Nu woont sndskort zijn broertje weer hier, ik hoopte ook met hem nu een sterke band op te bouwen... Maar de klik lijkt er alleen met Conan geweest te zijn... Cyan is even lief en leuk... Maar niet dezelfde klik...

Nu heb ik door het overlijden van conan een ontzettend sterke band opgebouwd met mijn beer Emilio... Onze band is heel hecht maar deze is wel gegroeid.. Het kan dus beide
Emilio

Dit wil niet zeggen dat ik met de rest van mijn cavia's geen klik heb, maar deze 2 (3) springen er voor mij echt uit!

Hebben, jullie ook zo iets?
ook een foto mag!

Status
Niet open voor verdere reacties.