De 6ling van Uniek

teddyfarm

Ervaren
Lid
19 nov 2011
Reacties
388
Omdat ik al verwachtte dat Uniek heel gauw ging bevallen, had mijn zwager gisteravond de caafcam (webcam) op de zeugenbak gezet zodat we alles goed konden volgen op de computer. Dus ik gisteravond de laptop naast mijn bed zodat ik alles goed kon zien. Vanmorgenvroeg toen ik om 5 uur opstond om te gaan werken was er nog niks, maar toen ik om 8 uur terug kwam, kwam mijn moeder mij al te gemoed. Uniek was aan het bevallen. Dus ik er gauw naartoe. Ik kon nog net zien dat de laatste 2 geboren werden. Terwijl Uniek baby 5 nog aan het wassen was, werd nummer 6 geboren. Maar ze ging door met wassen van baby 5. Baby 6 liet ze achter zich liggen dus die heb ik uit het vlies gehaald. Ze kon het zo gauw niet bij benen. Het gaat verder wel heel goed met haar. Ze is heel erg zorgzaam.
Hierdan de foto's van de kleintjes. Het zijn 4 beertjes en 2 zeugjes.

Lilac/saffraanwit zeugje, 89 gram: is nog vrij
lilacsaffraanwitzeugje2.JPG
lilacsaffraanwitzeugje3.JPG

Lilac/goud/wit zeugje, 96 gram: blijft
lilacgoudwitzeugje1.JPG
lilacgoudwitzeugje3.JPG

Lilac/saffraan/wit beertje, 94 gram: is nog vrij
lilacsaffraanwitbeer4.JPG
lilacsaffraanwitbeer5.JPG

Quadri foglio lilac goud wit, 103 gram: is nog vrij
quadrifogliobeer1.JPG
quadrifogliobeer2.JPG

Lilac/goud/wit beertje(smalle bles), 89 gram: is nog vrij
lilacgoudwitbeersmallebles1.JPG
lilacgoudwitbeersmallebles2.JPG

Lilac/goud/wit beertje (brede bles), 82 gram: is nog vrij
lilacgoudwitbeerbredebles1.JPG
lilacgoudwitbeerbredebles2.JPG

Alle 6 zijn ze te reserveren

lilacsaffraanwitzeugje2.JPG lilacsaffraanwitzeugje3.JPG lilacgoudwitzeugje1.JPG lilacgoudwitzeugje3.JPG lilacsaffraanwitbeer4.JPG lilacsaffraanwitbeer5.JPG quadrifogliobeer1.JPG quadrifogliobeer2.JPG lilacgoudwitbeersmallebles1.JPG lilacgoudwitbeersmallebles2.JPG lilacgoudwitbeerbredebles1.JPG lilacgoudwitbeerbredebles2.JPG