Dan toch echt gestart...

Discussie in 'Foto en Filmpjes' op www.caviaforum.nl gestart door lisegr., 5 aug 2012.

1. lisegr.

lisegr. Gast

Tot voor de show van gisteren hield ik het hier enkel bij knuffels, maar dan ben ik gisteren toch verliefd geworden op een bepaald ras en kleurtype...
    De plannen waren eerst om te starten met coronet en eventueel sheltie, maar starten met langhaar... nu ja... Dat bleek uiteindelijk niet zo een goed plan. ;)

Na een tijdje rondkijken kwam ik in de verkoophokken dan een mooie choco tan gladhaar tegen. Het enige nadeel was dat hij een paar witte haren had, en hierbij niet helemaal showgeschikt was. De eigenaar kwam me zeggen dat hij nog een ander dier wou showen, maar die eigenlijk te koop was. Ik was helemaal verkocht, toen ik de 4 maand oude DJ zag, die daar zat te wachten op zijn keuring en wou hem echt graag kopen, maar besloot dan toch te wachten tot na de keuring. Dit waren zijn uiteindelijke resultaten...

C-classe DJ

Type & bouw: ZG type & bouw

Kop: ZG kop
    F oren
    ZG ogen

Beharing: ZG beharing
    ZG conditie

Kleur: F oogringen
    ZG neusbelijning
    F buikbeleining

Conditie: ZG

Eindpredicaat: F (fraai)
    4e plaats C-classe

Natuurlijk was ik helemaal verkocht na zo'n keuring en besloot dan maar meteen woord bij daad te voegen, en dit beestje te kopen! ;)
    Nu nog even wachten op een zeugje en we zijn vertrokken :)
    DSCF7884.

Buiten dat, heb ik met mijn knuffels de prijs voor beste gladhaar knuffel en de prijs voor beste borstel knuffel gehaald. Dajo werd 3e in de knuffelcategorie. Kortom, een geweldige ervaring voor mijn eerste show!

DSCF7884.

• Pluimen Pluimen x 4
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 7 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media