• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Dagje schoonheidssallon!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

chayennestables

Gevorderd
Lid
12 mei 2011
Reacties
21
Website
www.chayennestables.tk
Terwijl ik dit neer type zit thender nog heerlijk na te genieten op mijn schoot,heerlijk knorrend en prrtent.

Vandaag is thender namelijk naar de schoonheidssallon geweest :)
Een vriendin van me heeft een eigen hondentrimsallon en wist van mijn bedoeling om onze witte sheltie eens lekker te wassen kammen en knippen.
Oh wat geweldig zou dat zijn als je dat bij ond komt doen ' zei ze toen.
Dus even over nagedacht en vandaag zijn we dus naar daar toe gegaan.
Allereerst is ze met een goeie shampoo heerlijk gewassen,ze genoot echt van haar wasbeurt en moest niet eens vast gehouden worden.
Daarna even afgedroogt en in handoek gerdraaid tot de droogkast vrij was.
Daar mocht ze vervolgens in,heerlijk met haar kopje in de lucht lag ze daar in...echt geweldig om te zien dat ze er zo van genoot.!!
Vervolgens werd ze nog even nagekamd ,maar omdat chayenne dat zo vaak doet was ze snel helemaal klaar,puntjes bijgeknipt en beetje rond geknipt omdat ze veel lengte verschil had en toen mocht ze weer terug mee naar huis.

In het begin was ik een beetje huiverig er voor omdat ik bang was voor stress,maar aangezien ze al veel gewoon is toch geprobeerd.
En zonder spijt!! oh wat heeft ze zichtbaar genoten zeg,ze hebben een paar foto,s gemaakt hoop ze snel te krijgen en hier te kunnen plaatsen.
Thender heeft haar verwendagje met alle pootjes aangepakt en raad alle vriendinnen aan dat zo af en toe ook eens te doen!!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.