Daemi is er! Met hangmat-les van Iryska

Mirjam

VIP
Lid
17 aug 2005
Reacties
2.126
Gisteren was het dan eindelijk zover: Maikel en ik mochten Daemi op gaan halen bij Daphne!
Ze is de lange reisdag gisteren zeker waard, wat een schatje is ze.

Zodra we bij mij thuis aan kwamen, wilde m'n pa even kennismaken met Daemi:

Daarna mocht ze op het fleecekleed in de keuken kennismaken met de anderen. Eerst met Maddox, daarna mocht Iryska erbij.
Dit is een beeld uit het filmpje wat ik gemaakt heb (was nogal lang om te uploaden) dus erg slechte kwaliteit.

"Ja, Maddox hier, er zit een kleintje bij me die bij ons mag komen wonen! Nee klein frummeltje, ik heb geen melk voor je."

"Na een tijd op het kleed kennis gemaakt te hebben, mochten we in de grote kooi. Nou hebben Iryska en ik al wel in de grote kooi gezeten, maar er waren ineens nieuwe spulletjes in de kooi! Weten jullie wat er hier op mijn rug kriebelt?"

"Tja Mirjam noemt het blijkbaar een hangmat, ik vind 'm maar vervelend. Maar om terug te komen op Daemi, ik ben wel erg blij om een tweede vrouwtje te hebben hoor. Iryska is heel lief, maar een man wil af en toe toch even wat afwisseling hebben he?"

"Zal die hangmat eetbaar zijn? Ik ga het even proberen..."

"Zucht... Hij is echt wel goed voor me hoor, maar af en toe... Ik denk dat ik maar even aan Maddox uit moet gaan leggen wat hij met die hangmat moet doen."

"Kijk Maddox, je gaat er zo voor staan en dan zet je je voorpootjes op de rand van de hangmat. Als je het wat hoog vindt, kan je het wilgenbruggetje als opstapje gebruiken..."

"... en dan spring je er zo, hups, in!"