Daantje bevallen van 4ling

Discussie in 'Geboren' op www.caviaforum.nl gestart door teddyfarm, 20 jul 2012.

1. teddyfarm

teddyfarm Ervaren

Lid:
    19 nov 2011
    Pluimen:
    388
    Het is alweer een weekje geleden. Maar Daantje (ch teddy) is 12 juli bevallen van een hele leuke 4ling. 3 Beren en 1 zeugje
    Gelukkig was ik erbij toen ze beviel, want het ging niet alemaal zonder slag of stoot.
    Ik was in de schuur bezig met voeren en toen hoorde ik haar piepen en toen ik keek zag ik 1 zwart achterpootje uit haar achterste hing. Ik dacht meteen, o nee he een stuitligging. En ze deed geen moeite om de kleine eruit te halen. Dus toen heb ik de kleine uit zijn benarde situatie gehaald. Vlies eraf en voor haar gelegd en ze begon meteen te wassen. Gelukkig was alles goed met de kleine.
    Nummer 2 liet ze vervolgens in het vlies achter haar liggen (ze ging gewoon door met wassen van de eerste). Dus ook deze heb ik uit het vlies gehaald en voor haar gelegd.
    Nummer 3 deed ze wel zelf.
    Toen dachten we dat ze klaar was, totdat ineens mijn moeder zij dat er een in het vllies achter haar lag. Deze lag zo verborgen dat we hem eerst niet zagen. Mijn moeder gaf hem gauw aan mij. Vlug het vlies eraf. Hij voelde heel slap en ik vond zijn slijmvlies wat bleek. Ik hem de kleine gauw droog gewreven en toen kwam gelukkig de boel op gang. Hij maakt het nu prima.
    Wat was ik blij dat ik erbij was. Anders hadden mischien en de jongen en moeders het niet gered.
    Hier dan de foto's van de kleintjes. Op volgorde van geboorte.

Zwart/rood/wit beertje, kan gereserveerd worden
    Driekleurbeer1 (Small).JPG
    Driekleurbeer3 (Small).JPG

Zwart/rood/wit beertje, kan gereserveerd worden
    Zwart-rood-wit beer1 (Small).JPG
    Zwart-rood-wit beer2 (Small).JPG

Zwart/rood/wit zeugje, blijft hier wonen en heet Luna (haar rood is wat ligt van kleur)
    Luna1 (Small).JPG
    Luna4 (Small).JPG
    Luna5 (Small).

Rood/wit beertje, mijn moeder was meteen verliefd op dit manneke en ik eigenlijk ook, hij is gereserveerd voor mijn moeder
    Rood-wit beer4 (Small).JPG
    Rood-wit beer6 (Small).JPG

Driekleurbeer1 (Small).JPG Driekleurbeer3 (Small).JPG Zwart-rood-wit beer1 (Small).JPG Zwart-rood-wit beer2 (Small).JPG Luna1 (Small).JPG Luna4 (Small).JPG Luna5 (Small). Rood-wit beer4 (Small).JPG Rood-wit beer6 (Small).JPG

• Pluimen Pluimen x 6
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 10 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media