• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

creme engels gekruind

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een jong beertje van 26-3-12 die gereserveerd kan worden.
Zijn ouders zijn beide behoorlijk groot.
1C3OoRaHJRdOX5tIIWZudw==.jpg

Zijn foto heb ik even van mijn advertentie moeten halen van marktplaats aangezien ze niet op mijn computer staan.

1C3OoRaHJRdOX5tIIWZudw==.jpg

CSCaroline

Gast
Toevallig geen familie van Lambik??? :icon_redface:

Cathy

Gast
Dat weet ik zo niet. Van wanneer is Lambik en wie zijn zijn ouders? Dan kan ik het nakijken voor je.

CSCaroline

Gast
Cupido x Ashera

Cathy

Gast
Is een half broer van Lambik, Dit beertje is van Rjomi X Ashera

CSCaroline

Gast
Ah dat is jammer zeg

Cathy

Gast
Ik heb vandaag een nest zeugjes engels gekruind creme gekregen. Die zijn helemaal onverwand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
cs kalára VERKOCHT Creme beertje, engels gekruind Knuffelcavia's aangeboden 1
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Gladhaar of Engels gekruind creme cavia beer gezocht' Moderator Home 1
Dieter Lion GEVONDEN Gladhaar of Engels gekruind creme cavia beer gezocht Fokberen gevraagd 4
Snuffelhonk Engelsgekruind beertje in wit donkeroog, creme , buff of rood Fokberen gevraagd 7
thijs VERKOCHT Engels gekruind creme Fokzeugen aangeboden 0
Denisez Choco-creme/buff- wit zeugje engels gekruind (evt. gladhaar) Fokzeugen gevraagd 8
thijs VERKOCHT Engels gekruind creme & Gladhaar wit donkeroog Fokzeugen aangeboden 3
VERKOCHT Rood Engels gekruind zeugje, buff/creme dragend Fokzeugen aangeboden 12
VERKOCHT Rode gladhaar en Engels gekruinde broertjes, buff/creme dragers Fokberen aangeboden 0
Cs Caroline VERKOCHT Jong creme agouti/wit Engels gekruind zeugje Fokzeugen aangeboden 0
Cs Caroline GEVONDEN Creme Engels gekruinde beer Fokberen gevraagd 3
caviastal hilton gezocht een wat ouder fokgeschikt creme of buff gladhaar/engels gekruind zeugje Fokzeugen gevraagd 0
Cs Caroline Creme gladhaar of Engels gekruind beertje(s) Fokberen gevraagd 10
Anita Gladhaar ( Engels Gekruind )Creme en Wit Fokkoppels aangeboden 1
yacente Leuk engels gekruind zwart-creme-wit zeugje Knuffelcavia's aangeboden 1
Liesl Engels gekruinde choco-creme-witte caviaheer Fokberen aangeboden 2
cs porcellino VERKOCHT cremebont roodoog engelsgekruint tdd heerlijk kereltje Fokberen aangeboden 7
Jong creme Engels gekruind zeugje Fokzeugen aangeboden 3
3 nestjes creme / wit gladhaar & Engels gekruind Geboren 15
Zighenya Creme, buff of agouti gladhaar met of zonder engels kruintje gezocht! Fokzeugen gevraagd 1
Roosje1993 Gezocht!!! Sheltie beertje creme buff rood Fokberen gevraagd 0
Furry Friends Forever Zwart otter creme US Teddy Fokberen aangeboden 0
Obrunerry Choco creme wit merino? Rassen en Kleurslagen 9
Cs ‘de Wetterpoarte’ VERKOCHT 2 US Teddyzeugjes. Knuffelcavia's aangeboden 2
CS Bonteboel GEVONDEN Buff of crème us teddy of tdd Fokberen gevraagd 2
Spookie VERKOCHT CH Teddy zeugje crème/wit Knuffelcavia's aangeboden 0
Sijtsma Beginnende caviastal Voorstellen 4
Caviastal_Absalom VERKOCHT Zeugjes en beertjes te koop, verschillende rassen en kleurslagen Knuffelcavia's aangeboden 1
Sascha VERKOCHT US-Teddy beertje choco/crème/wit te koop Fokberen aangeboden 1
Cavihan Saffraan, Crème, Beige of iets heel anders? Rassen en Kleurslagen 5
Sascha VERKOCHT 2 CH-teddy beertjes te koop, 1 lilac/safraan en 1 zwart/crème (brindle) Fokberen aangeboden 6
cs kalára VERKOCHT Beertje, lemon agouti/crème Knuffelcavia's aangeboden 3
Furry Friends Forever Zwart otter creme (blauw otter creme drager) GH tdd Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Te koop aangeboden, peruvian en sheltie cavia's Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Te koop aangeboden; coronet en peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's; sheltie/coronet Fokkoppels aangeboden 0
mlfreq Gevraagd creme zeugje Fokzeugen gevraagd 3
Suzan Willems California of creme? Rassen en Kleurslagen 5
Cs Tuttebel Gladhaar creme california zwart/choco beertjes Fokberen aangeboden 1
Marc-Vandewiel Twee gladhaar crème (cali choco?) zeugjes en één beer. Geboren 10
Cs Tuttebel Wit do, creme of buff gladhaar zeugje Fokzeugen gevraagd 3
Annelies.C kleurslag Wit-Creme/Zwart-Creme Fokken 14
Caafteam Derga Gladhaar crème Ypje vCD bevallen Geboren 11
Caviahuis Dippies CH-Teddy wit of creme Fokzeugen gevraagd 1
Furry Friends Forever 2 creme californian(?) gladhaar tdd broertjes Fokberen aangeboden 3
Cs ‘de Wetterpoarte’ VERKOCHT 1 of beide kleine US Teddy zeugje(s) met stamboom! Fokzeugen aangeboden 5
Furry Friends Forever 4 mooie baby's voor FFF Sour Cream & CS Ohana's Astro Geboren 16
RoosjeC Creme wit x choco buff wit en creme wit × lilac safraan wit Genetica en erfelijkheidsleer 5
Cs ‘de Wetterpoarte’ Te Koop: US Teddy zeugje (choco-creme-wit*) met stamboom Fokzeugen aangeboden 4
Luna Mooi donker crème gladhaar zeugje Fokzeugen aangeboden 1

Vergelijkbare onderwerpen