• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Choco buff (wit) peruvian beer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caviastal_Absalom

Caviastal Absalom
Lid
25 jul 2006
Reacties
413
Website
www.caviastalabsalom.weebly.com
Aantal Cavia's
30
Ik ben op zoek naar een choco buff (wit) peruvian beertje, het liefste een jonge heer (iets ouder mag ook) en sowieso fokgeschikt.
Zelf kom ik uit Groningen, als de afstand groot is kunnen we kijken of er wat te regelen valt.
Kom namelijk wel regelmatig in de buurt van Utrecht. Ik ga nog een andere cavia ophalen bij de show in Tiel en ga misschien
ook naar de show in Houten in juni. Als er iemand is met een leuk beertje dan hoor ik het graag.

Caviastal Absalom

de dutzkes

Beginnend
Lid
8 jan 2012
Reacties
30
hey hey heb wel een jong choco buff beertje zitte maar woon helemaal in belgie

clarine

Beginnend
Lid
29 jun 2006
Reacties
0
Aantal Cavia's
8
ik heb wel een buff/witte tessel beer voor je?

chayennestables

Gevorderd
Lid
12 mei 2011
Reacties
21
Website
www.chayennestables.tk
hoi ik hen een choco /goud/wit peruvian beertje zitten.wel volwassen van 04-2011.
bijna zijn volledige afstamming is wel choco/buff/wit.
het is een heel mooi beertje met veel haar en geeft mooie jongen.
ik vind een goed twehuis het belangrijkste ,ik fok niet meer met peruvians dus hij zit hier samen met een andere beer en dat is best zonde..hij geeft echt mooie kleintjes

chayennestables

Gevorderd
Lid
12 mei 2011
Reacties
21
Website
www.chayennestables.tk
DSC01443.jpgdit is hem,foto van tijdje terug

DSC01443.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Cs ‘de Wetterpoarte’ VERKOCHT 2 US Teddyzeugjes. Knuffelcavia's aangeboden 2
Caviastal_Absalom Sheltie, coronet, peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 0
Caviastal Un Allegra Verschillende peruvian choco buff wit beertjes. Fokberen aangeboden 0
Caviastal_Absalom VERKOCHT Zeugjes en beertjes te koop, verschillende rassen en kleurslagen Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Te koop aangeboden; coronet en peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's; sheltie/coronet Fokkoppels aangeboden 0
Annemieke_vb VERKOCHT Choco buff wit Peruvian, donkeroog Fokberen aangeboden 1
Annelie VERKOCHT Lunkarya knuffel beertjes choco-buff-wit Knuffelcavia's aangeboden 1
RoosjeC Creme wit x choco buff wit en creme wit × lilac safraan wit Genetica en erfelijkheidsleer 5
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop; sheltie Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Verschillende langharige cavia's te koop; peruvian, coronet en sheltie. Knuffelcavia's aangeboden 4
Caviastal_Absalom VERKOCHT Leuke langharige cavia's te koop (sheltie, peruvian, coronet en tessel; ook california) Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Meerdere langharige cavia's te koop in verschillende rassen en kleurslagen Fokberen aangeboden 4
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop peruvian/merino Knuffelcavia's aangeboden 5
Cs ‘de Wetterpoarte’ Alabama bevallen van 3 zeugjes...;-) Geboren 15
Cs Tuttebel Fokkoppel Gladhaar Fokkoppels aangeboden 1
Cs tornado GEVONDEN US teddy zeugjes Fokzeugen gevraagd 5
Cs chinlon Peruvians moeder en dochter Fokkoppels aangeboden 1
kiara VERKOCHT US TeddY Choco/buff/wit zeugje Fokzeugen aangeboden 12
kiara Advies kleur gevraagd Genetica en erfelijkheidsleer 41
Gaby 2 Nestjes geboren Geboren 9
Caviastal_Absalom California's Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige jonge cavia's Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langhaar california! Rassen en Kleurslagen 6
Gaby Bijna goed Foto en Filmpjes 3
Mihbol VERKOCHT Te koop 2 lieve jonge cavia zeugjes met stamboom Fokzeugen aangeboden 2
Cs ‘de Wetterpoarte’ US Teddy zeugje Choco-creme (of buff)-wit met stamboom Fokzeugen gevraagd 3
Caviastal_Absalom Fjura bevallen van een drieling. Geboren 7
Gaby Twee US Teddy zusjes Fokzeugen aangeboden 1
Vlindertje VERKOCHT Merino Castraat Choco/buff/wit aangeboden Castraat aangeboden 2
Caviastal_Absalom VERKOCHT Leuke jonge sheltie en peruvian cavia's Fokberen aangeboden 0
kikaafjes VERKOCHT 3 prachtige us-teddy beertjes (choco/buff/wit en buff/wit) Fokberen aangeboden 2
Nibble VERKOCHT Mooi choco-buff-wit US teddy beertje Fokberen aangeboden 4
Caviastal Un Allegra VERKOCHT Nog 1 lief US teddy zeugje in choco buff wit Opvangcavia's aangeboden 6
Caviastal_Absalom VERKOCHT Choco buff tessel beertje & creme wit coronet beertje Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Choco buff tessel beertje en creme wit coronet beertje Fokberen aangeboden 0
CS Bloem VERKOCHT Gladhaar choco-wit,iets buff zeugje Knuffelcavia's aangeboden 1
Funny Farm Cavia's VERKOCHT Prachtig choco-buff-wit US Teddy beertje Fokberen aangeboden 5
Mihbol VERKOCHT 3 Gladhaar tdd choco/buff/wit beertjes Fokberen aangeboden 4
Caviastal_Absalom VERKOCHT Sheltie, coronet en merino Fokberen aangeboden 0
Caviastal_Absalom Choco buff wit peruvian beertje Fokberen gevraagd 0
Gaby VERKOCHT US Teddy beertjes Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Nakita bevallen van een drieling Geboren 17
Caviastal_Absalom VERKOCHT Peruvian en coronet beren in lilac, agouti en choco Fokberen aangeboden 2
cs cobaia VERKOCHT Choco Buff Wit US Teddy Fokzeugen aangeboden 0
cs cobaia VERKOCHT Iden US Teddy Choco Buff Wit Fokzeugen aangeboden 0
cs cobaia VERKOCHT Price Gladhaar beertje choco buff wit Fokberen aangeboden 0
Caviastal_Absalom VERKOCHT Sheltie en coronet cavia Fokberen aangeboden 0
Denisez Choco-creme/buff- wit zeugje engels gekruind (evt. gladhaar) Fokzeugen gevraagd 8
Caviastal_Absalom Avelon bevallen van een drieling Geboren 13

Vergelijkbare onderwerpen