• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Charlotjes kindjes hebben groot nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Polle

Gast

Wij hebben gras

Is erg lekker gras

Ja kinderen, we hebben wat te vieren

Gisteren kwamen hier een mensenmama met haar kindjes

Die hebben Zorro en Rocky geaait

Zus mijn nieuwe naam wordt Spike! heel stoer. En als ik verhuis neem ik Rocky mee.

Maar mama wij gaan van de week toch eerst naar tante Jiska en papa toe?

Ja lieverd we gaan een weekje naar Jiska. Dan kan zij ons ook nog even knuffelen. En tussen jou en Calico een goede keuze maken voor de toekomst. Of misschien blijven jullie wel alletwee bij tante Jiska, maar onthoud jullie moeder wil niet te snel oma worden.

Wat mijn kinderen nog niet weten is dat mijn zoontjes voor vroegcastraties gaan. Het is een beetje eng, maar ik voorzie fantastische toekomsten voor mijn jongens. Bij Rocky en Zorro.. oh ehrm *kuch*, Spike bedoel ik, hebben de nieuwe baasjes besloten het toch te doen met oog op de toekomst. Mochten er dan toch meer cavia's bijkomen, of als de ene maar 4 wordt en ander besluit 10 te willen worden dan kan er ook gewoon een dame bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.