Ch Pieterken stopt ermee!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kruimeltje10

Ervaren
Lid
15 apr 2009
Reacties
326
Website
www.EveryOneWeb.be
Na lang denken heb ik besloten om te stoppen met fokken, hierbij worden alle zeugjes en beertjes te koop aangeboden. Zie mijn site, daar staan ze allemaal op.
Het gaat over lilac/goud/wit en choco/buff/creme/goud/wit us teddy's.

Ook 2 flats komen te koop.

Ik wil toch ff mijn verhaal kwijt.
Ongeveer drie jaar geleden begon ik met het aankopen van jonge cavia's, us teddy en ch teddy.
De eerste zes maanden ging alles heel goed, de eerste 5 nestjes waren probleemloos en gezond, maar dan in het nieuwe jaar begon de ellende, zwangere zeug kreeg vroeggeboorte, de ander vier dode jongen, baarmoederontsteking, hersenbloeding, schurft, longontstekingen, je kan het niet bedenken of het is in mijn stalletje geweest. Telkens een druppeltje in de emmer, zondagmorgen zat mijn mooie en lieve Belle te bevallen, 4 weken te vroeg, drie gave kleintjes, als Belle er maar zou door komen... Bleek ze verlamd aan haar achterpootjes, ik zit dit hier al wenend te schrijven :(
Daarbij komen dan mijn gezondheidsproblemen, hartritmestoornissen, verminderde nierwerking.
Het is genoeg geweest.
Enkel mijn 'gepensioneerde' en niet meer voor de fok zijnde zeugen blijven , alsook Fred en Michou, met hen is alles begonnen, ze zijn nu iets meer dan drie jaar en ik wil ze niet meer verkopen.
Een hobby moet leuk zijn en het plezier is al een tijdje verdwenen, beetje bij beetje...
Ik kan alleen maar hopen dat al mijn caafjes een goede thuis vinden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.