• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

cavia's op transport naar Engeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

chalet de cobaye

Zeer ervaren
Lid
2 dec 2006
Reacties
8
Nou het heeft even geduurt maar alles is goed gekomen...

na 2 weken mailen samen met Natas,ik en een fokker uit Engeland zijn de cavia's vandaag op transport gegaan...alles was nog wel even hectisch
want er werd eerst verteld dat de courier pas morgen ochtend zou komen,en Es zal Es niet zijn om dan alles op z'n 11 en 30ste te doen...tot dat de courier belde vanuit Den Haag en dat hij aboute one hours hier was pffffffff stresssssss dus ,snel Audrey gebelt die moest helpen whahaha alle oornummers moesten nog op de oren en die vervloekte stambomen waren ook nog niet klaar ...wat een ellende ,maar al met al is het goed verlopen de cavia's hebben voor een week eten hihihi en komen morgen aan in Engeland..tis wel leuk zo'n onderneming maar ben blij dat dit niet elke week gebeurd !!!

Natas nog bedankt voor het vertalen van alle mails in een vet engels dialect ..maar we hebben het gered !!! het is nu wel stil in mijn schuurtje bijna alle lunkarya's op 1 koppeltje na zijn richting Engeland en een aantal peruufjes ..ga me nu storten op het verder voortzetten van mijn 3 kleur peruuf lijnen... :icon_cheesygrin:

*Helena

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Caviastal Un Allegra

Gast

faith

Gast

*Leonie*

Gast

Caviastal Lothlórien

Gast

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.052
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.