• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Caviaflat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Debjuhh

Gast
Helaas moeten wij onze 1 jaar oude "caviaflat" verkopen. Hij is zelf gebouwd vorig jaar. Onze hamster heeft er een tijd in gewoond en daarna onze 2 cavia's.

Hij is in totaal 72CM hoog.
Boven is de verdieping; /- 90CM breed x 50CM lengte x 30CM hoog
Onder is de verdieping; /- 90CM breed x 75CM lengte x 29CM hoog
Het plexiglas is zowel boven als onder 15CM hoog.

Je ziet wel gebruikssporen van onze dieren, zoals het plexiglas wat krassen bevat en het trappetje wat aangeknaagd is, dit zou je kunnen vervangen..

De kast is van binnen bestickerd, deze kunnen verwijderd worden. Ook kunnen de stickers op de kast verwijderd worden.

Verder hebben wij er met veel plezier van genoten.

Hij is af te halen in Den Helder.
Omdat wij hem niet verkocht krijgen, mag hij tot eind juni worden afgehaald bij ons, voor niets. Daarna brengen we hem naar de stortplaats. Prive berichtje is ook mogelijk.

Lid
15 mrt 2012
Reacties
1.879
Website
www.instagram.com
Aantal Cavia's
5
Ik vind het een erg mooie kast, maar ik vind ook het plexiglas te laag, hier klimmen mijn mannen gewoon overheen..

Debjuhh

Gast
Haha ja, sommige ondeugende zullen dat doen. Mijne zitten er vanaf jongs af aan in en zijn er nog nooit uitgesproken, uitgeklommen op uitgevallen... Nu zitten ze in een kooi en de deurtjes staan open, misschien aangeleerd :)

juuth

Zeer ervaren
Lid
7 apr 2011
Reacties
721
Website
hedgeryhighmoors.nl
Aantal Cavia's
0
haha, ik vind het echt een enorm mooie flat, maar jullie wonen nog steeds te ver weg :(

Debjuhh

Gast
Ja ik wacht al een tijdje, maar Den Helder schuift niet op naar het midden van het land. Zou toch een makkie zijn! :-(

juuth

Zeer ervaren
Lid
7 apr 2011
Reacties
721
Website
hedgeryhighmoors.nl
Aantal Cavia's
0
Troost je... In Hoogeveen val je ook vrijwel altijd buiten de boot... We gaan gewoon alle 4 in Utrecht wonen, gezellig! haha

jolanda71

Gevorderd
Lid
17 nov 2011
Reacties
154
In Almelo is het al niet anders hoor.
Ben zelf op zoek naar een leuke caviaflat/ kast met minimaal 3 etages (binnen mijn budget).
Elke dag struinen op marktplaats maar alles wat je ziet is aan de andere kant van Nederland.
Een aardverschuiving zit er voorlopig niet in denk ik, dus de afstanden tussen het westen en het oosten of noorden zullen nog wel even zo blijven ben ik bang. :(
Wanneer al die mensen die een flat in de verkoop hebben nou eens deze kans op gaan verhuizen dan wordt het voor ons in het noorden en oosten van het land een stuk makkelijker om een 2ehands flat aan te schaffen. :icon_lol: ;)

Debjuhh

Gast
:icon_arrowu:

ruuubey

Gevorderd
Lid
24 mrt 2012
Reacties
143
Vind hem heel mooi maar denk helaas niet dat dit een succes word met mijn caafjes..

Debjuhh

Gast
haha zijn mijn caafjes zo goed opgevoed dat ze niet eens een poging ooit hebben gedaan om eruit te komen :) Stiekem dan wel heeeel trots op mijn 2 mannen hahaha

tanja82

Ervaren
Lid
13 okt 2011
Reacties
132
Ik vind hem ook super ,maar ook voor mij te ver weg en daarbij ik ben bang dat het plexie ook voor mijn caven te laag is.
Die springen er gewoon overheen.
Ik woon in het zonnige zuiden en is ook maar weinig flat te vinden voor een kleine prijs

Debjuhh

Gast
Gratis af te halen :icon_arrowu:

1 juli beland hij anders bij de sloop :)

Esmee

VIP
Lid
30 okt 2010
Reacties
3.123
Aantal Cavia's
3
Ochjee. Zonde hoor Deborah!

Voor de mensen die 'klagen' over het te lage plexiglas, dat is zo te vervangen toch!?

Debjuhh

Gast
Nou idd! Ik heb er nooit moeite mee gehad. Daarom misschien handig als je net nieuwe caafjes krijgt, ik kan idd begrijpen als je raamhangers hebt dat het niet gaat. Maar hoog zullen ze niet vallen denk ik :)

Maar wel zonde idd, maar eerst een poging om er iemand blij mee te maken die het kan waarderen en anders staat ie echt in de weg.. Wil weer mn ruimte in mijn berging haha! Maar ik vind het wel heeeel zonde :(

Debjuhh

Gast
Ja ik heb het wel ergens gelezen. Maar wist niet meer wie dit was.

Hentje

Gast
Dat is zonde..het is een erg leuk caaf kastje..
is de onderste plank demontabel?
Zo ja, als niemand hem wil hou ik mij graag aanbevolen.

Debjuhh

Gast
Alles zit vast met schroeven, dus nee :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
PureRoses Caviaflat - zelf gebouwd Show je huisvesting 4
Jacqned Caviaflat te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Snoopy/vlekje Cavia flat is klaar😀 Show je huisvesting 5
SaskiaSammie Nieuw adres gezocht voor Fudge en Brownie en hun caviaflat Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 2
nesjomme Caviaflat Show je huisvesting 4
MightyOwl Cavia flat en zelfgemaakt hok Show je huisvesting 2
PureRoses Caviaflat ontwerp Huisvesting 11
Lieke44 Te koop cavia loft Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Dione Caviaflat in delen Show je huisvesting 3
Eefjeklijnstra Caviaflat te koop Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 0
Marloeskeizer VERKOCHT Te koop caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Daantje74 VERKOCHT Te koop luxe caviloft Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
Veerle76 vraagje over caviaflat met trappen Huisvesting 5
Mmiek70 VERKOCHT Caviaflat van Galant-Ikeakast te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Ien84 Grote caviaflat met 4 verdiepingen koppelbaar Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Gezocht caviaflat' Moderator Home 1
WandaCrijns Gezocht caviaflat Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 2
Suzan Willems VERKOCHT Mooie caviaflat te koop! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Rochelleeeee Hulp nodig bij maten caviaflat! Huisvesting 11
Caafje82 Caviaflat bouwen Huisvesting 22
LittleRose24 Caviaflat makers? Huisvesting 13
SaskiaSammie Tips voor plexiglas in caviaflat Huisvesting 10
KenVdL Caviaflat Show je huisvesting 24
Mabemako 4 Cageliners en 4 plaslappen voor caviaflat te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 14
Liesseling Caviaflat tips Huisvesting 10
Lisavd1993 Gezocht: cavia flat 3 of 4 verdiepingen Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 1
Susanne79 Eindelijk klaar! Show je huisvesting 31
Smilde VERKOCHT Te koop: mooie caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Letty Panter en Molly zoeken een caviaflat Huisvesting 5
Letty Gezocht caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Jess4 Eerste caviaflat Huisvesting 9
Djo Nieuwe flat onderweg!! 😃😃 Show je huisvesting 8
Eetje Caviaflat plexiglas of gaas Huisvesting 3
Sokkie VERKOCHT Gratis caviaflat af te halen Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Vonnie84 VERKOCHT Cavia villa te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
caafjes vd zonnehoeve caviaflat met plexiglas Huisvesting 6
Caviaopvang Ohana Flat Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 0
hannafel Wie heeft er een ruime cavia flat te koop? Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 4
karin1985 VERKOCHT Caviaflat aangeboden in Noord Nederland (Haren GN) Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Milja VERKOCHT Mooie en ruime caviaflat aangeboden Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Monchi Caviaflat gebouwd Show je huisvesting 25
Anna23 Zeil van Caviaflat stinkt Huisvesting 10
MichelTB VERKOCHT Caviaflat 2 verdiepingen met verlichting van caviaflat.nl incl. toebehoren Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Caviahuis Dippies Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Caviaflat met uitneembare bakken en 3 lades.' Moderator Home 1
Mario.melanie Caviaflat gemaakt Show je huisvesting 7
Hartje Caviaflat, ikea bakken niet meer te koop..? Huisvesting 4
Mirella1975 De flat is klaar, nu nog cavia's... Huisvesting 12
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Te koop witte caviaflat 3 verdiepingen op wieltjes' Moderator Home 1
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Caviaflat 130x100x75 met tunnel' Moderator Home 1
Brittyx Caviaflat 130x100x75 met tunnel Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1

Vergelijkbare onderwerpen