• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Caviaflat makers?

LittleRose24

Beginnend
Lid
2 feb 2019
Reacties
10
Country flag
Hoi allemaal,
Inmiddels is mijn caviaverzameling flink uitgebreid. Helaas zorgt hun huidige hok voor nogal wat schoonmaak irritaties.
Nu wil ik ze dus in caviaflats gaan doen, alleen ik ben dus echt compleet waardeloos in het zelf bouwen.
Daarom vroeg ik me af of iemand nog bepaalde mensen/bedrijven/sites kent waarop je dit kan laten doen. Er zitten wel een aantal eisen aan, maar dit doet er voor dit bericht niet toe.

Ik ben al een beetje aan het zoeken geweest, maar veel topics hier zijn best oud en op internet heb ik tot nu toe 3 bedrijven gevonden die het volgens mij nog doen.
Dus als iemand nog suggesties heeft van bedrijven /mensen hoor ik dat graag ☺.

Tweedehands is over het algemeen geen optie, tenzij iemand een bedrijf ofzo weet die dit kan vervoeren.

Ps. De flats staan wss pas voor april op de planning aangezien mijn hondje in december geopereerd moest worden en dat grapje me ook 3000 euro heeft gekost. Ik ben alvast aan het zoeken, omdat veel flats toch een langere levertijd hebben en oriënteren kan natuurlijk nooit kwaad.

Dankjulliewel