• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Caviaflat aanschaffen kan dit ook voor klimmers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

silvija1603

Gast
Ik had een vraagje..ik heb twee lieve jonge beertjes nog geen drie maandjes jong en zeer actief..ze klimmen en kluiteren alsof hun leven ervan afhangt..ik heb nu een traliebak de allergrootste van 1.30 bij 70 cm..volop ruimte en ik heb er dan dus ook van alles instaan aan wilgentenen tunnels houten huisjes zeegras huisje etc. Ze knagen aan alles en klimmen overal op en af..Nu ben ik voornemen een caviaflat aan te schaffen hebben zij nog meer ruimte wellicht en ik wil drie verdiepingen met op de bovenste nog een opvang cavia..maar nu bedacht ik me omdat mijn twee boeven van die klauteraars zijn ik kan dan in de flat nooit iets neerzetten zoals ik nu heb (huisjes, tunnels etc) want als ze daarop klimmen liggen ze natuurlijk zo uit de flat..een huisje is al bijna 20 cm hoog en ik las dat de gemiddelde plexi glas plaat ook 20 cm hoog is..dus dat zou dan betekenen een "kale" bak om eruit klauteren te voorkomen? Lijkt me best wel saai eigenlijk voor ze..of zie ik dit nu niet goed...

Shannon&Shay

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Daann

Gast

TamaraMaria

Ervaren
Lid
28 sep 2009
Reacties
745
Aantal Cavia's
4
Landen vlag

silvija1603

Gast

TamaraMaria

Ervaren
Lid
28 sep 2009
Reacties
745
Aantal Cavia's
4
Landen vlag

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.052
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.