• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

caviaflat 2 verdiepingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim25

Beginnend
Lid
22 apr 2012
Reacties
0
[/COLOR] cavia flat.jpg

flat 2.jpg

Te koop mooie cavia flat (2 verdiepingen).

Deze (zelfbouw) kast is gemaakt van massief teakhout.
Buitenzijde lichtblauw en binnenkant wit.
De plexiglas delen kunnen eruit geschoven worden voor gemakkelijke schoonmaak.

Breedte: 105 cm
Hoogte: 150 cm
Diepte: 60 cm

Hoogte verdiepingen: 40 cm per laag.
Beide verdiepingen zijn voorzien van zeil en zijn afgekit.
Onder de verdiepingen nog bergruimte.
Komt inclusief de originele deurtjes, zodat je de kast weer om kan bouwen naar een gewone kast.

Foto's volgen nog! Richtprijs 125 euro

cavia flat.jpg flat 2.jpg

Lucienne

Gast
Een foto erbij zou wel fijn zijn ja...

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
6.243
Aantal Cavia's
00
Hij staat ook op MP.

kim25

Beginnend
Lid
22 apr 2012
Reacties
0
Ik krijg de foto's er niet op omdat ze te groot zijn. De advertentie staat id ook op mp.

Ria Claassen

Gast
Fotos kan je als je op portaal klikt aan linkerkant verkleinen. Liefs Ria

kim25

Beginnend
Lid
22 apr 2012
Reacties
0
Niemand? Hij moet echt weg! Een bod doen mag natuurlijk altijd!

kim25

Beginnend
Lid
22 apr 2012
Reacties
0
@ RobinSorry, voor mijn late reactie, zat even zonder internet. Helaas kunnen wij hem niet brengen.

Niemand geinteresseerd in deze mooie kast, hij moet echt weg, dus ook voor een mooi prijsje!

Lucienne

Gast
Ik zag toch iemand vragen om een tweeverdiepingen flat.. Alleen jouw vraagprijs en haar richtprijs liggen nogal ver uit elkaar..

Paola

Liefhebber
Lid
23 mei 2012
Reacties
48
Waar moet hij opgehaald worden?

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
6.243
Aantal Cavia's
00
Ik zie niet dat hij gereserveerd is op MP?

Lid
15 mrt 2012
Reacties
1.879
Website
www.instagram.com
Aantal Cavia's
5
Ik heb 'm even opgezocht en zie het nu ook, dat ie niet gereserveerd is, toch ben ik er van overtuigd dat dit wel zo was een paar dagen geleden.. Of mijn geheugen laat mij heel erg in de steek..

Paola

Liefhebber
Lid
23 mei 2012
Reacties
48
Ik kan niet eens de advertentie daar vinden

kim25

Beginnend
Lid
22 apr 2012
Reacties
0
Dames, hij was inderdaad gereserveerd. Maar deze mevrouw heeft gister laten weten at ze hem toch niet wilt komen ophalen. Dus hij is er nog steeds! Dus wie o wie?

kim25

Beginnend
Lid
22 apr 2012
Reacties
0
up! up up!

Cavipeetje1

Gast
Ik vind het een mooi maatje en precies goed voor 2 caafies. Ik ga even kijken of deze flat in onze (stationwagon) past, je hoort van me!
Ben m'n eigen binnenkooitje zat en vind een flat(je) toch veel leuker.

Cavipeetje1

Gast
Ik heb besloten om het niet te doen...
Dit wegens financiële redenen en ik mijn 2 caafjes wil herplaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Ien84 Grote caviaflat met 4 verdiepingen koppelbaar Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Lisavd1993 Gezocht: cavia flat 3 of 4 verdiepingen Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 1
MichelTB VERKOCHT Caviaflat 2 verdiepingen met verlichting van caviaflat.nl incl. toebehoren Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Te koop witte caviaflat 3 verdiepingen op wieltjes' Moderator Home 1
Mirella1975 VERKOCHT Te koop witte caviaflat 3 verdiepingen op wieltjes Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 11
Harold1 Caviaflat 2 verdiepingen betonplex 5 jr oud Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 11
marianne186 VERKOCHT T.e.a.b. Ruime caviaflat 3 verdiepingen (ophalen in Nijmegen) Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 15
Yentel Caviaflat (2 verdiepingen) aangeboden (omg. Eindhoven) Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 5
Hoogte verdieping caviaflat Huisvesting 8
mahican Een verdieping van een flat. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Sage VERKOCHT Caviaflat 3 verdiepingen, met trappen (foto's updated) Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
VERKOCHT Caviaflat te koop (Nijmegen) 2 verdiepingen, bergruimte en veel extra's! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 8
JIMMY78 Caviaflat STEIGERHOUT 2 verdiepingen Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Nadia Caviaflat 3 verdiepingen, mooi afgewerkt Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
JacqZoon VERKOCHT Caviaflat 5 verdiepingen Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 7
caviaranka GEVONDEN Caviaflat met 5 verdiepingen gezocht Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 2
Nadia Caviaflat 3 verdiepingen, geschilderd Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 4
annelieke7 VERKOCHT Nette caviaflat met 3 verdiepingen en opslagruimte Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Caviaflat, 2 verdiepingen Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Walter VERKOCHT Caviaflat 2 verdiepen, 2x nachthok + LED verlichting. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 7
VERKOCHT Caviaflat, 4 verdiepingen Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Hidden Caviaflat (4 verdiepen) te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Shariv VERKOCHT Caviaflat 4 verdiepingen. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 23
Rainbow Hoogte plexiglas & hoogte verdieping? Huisvesting 15
VERKOCHT Caviaflat 2 verdiepingen en opbergruimte, nieuw Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
JipenGizmo Caviaflat van 2 verdiepingen te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 4
Mooie degelijke caviaflats (Allegria) met 4 verdiepingen! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
Caviaflat 4 verdiepingen Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Mandy1983 Caviaflat 2 verdiepingen 120 * 50 cm Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 23
Lisan Caviaflat met 4 verdiepingen Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
isabelle45 caviaflat 2/3 verdiepingen Huisvesting 2
lovepuckielucy pax caviaflat, 5 verdiepingen Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 4
whiepje VERKOCHT caviaflat 3 verdiepingen Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 7
caviastal-mijnlievelingen Grote 5 verdiepinge caviaflat aangeboden! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 12
Fiep Zeer mooie caviaflat, 4 verdiepingen. Kleur beuken. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 21
Elmo0w 3 Verdieping caviaflat, 300cm lang Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Linny's Cavia's Mooie caviaflat te koop 3 verdiepingen Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Elmo0w Mooie ruime caviaflat, 2 verdiep. Evt. ECC Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
caviaflat gezocht met 3/4 verdiepingen Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 8
nepomuk1983 Gezocht: caviaflat 2 verdiepingen Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
BibiLoeloe gevraagd: bouwtekeningen/benodigingenlijst caviaflat 2 verdiepingen Huisvesting 5
PureRoses Caviaflat - zelf gebouwd Show je huisvesting 4
Jacqned VERKOCHT Caviaflat te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Snoopy/vlekje Cavia flat is klaar😀 Show je huisvesting 5
SaskiaSammie Nieuw adres gezocht voor Fudge en Brownie en hun caviaflat Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 2
nesjomme Caviaflat Show je huisvesting 4
MightyOwl Cavia flat en zelfgemaakt hok Show je huisvesting 2
PureRoses Caviaflat ontwerp Huisvesting 11
Lieke44 Te koop cavia loft Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Dione Caviaflat in delen Show je huisvesting 3

Vergelijkbare onderwerpen