• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Caviadag in Zeddam 6 juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

yacente

Ervaren
Lid
22 dec 2003
Reacties
466
Website
www.joyceruesink.com
Aantal Cavia's
99
Landen vlag
Hallo allemaal,

Aangezien deze show (kistkeuring) al snel nadert is de aankondiging nogal laat vanuit mijn kant. Op 6 juli wordt de 20e caviadag in Zeddam georganiseerd. Een erg gezellige en vooral goedkope show in het altijd mooie Achterhoekse Zeddam. De sluiting is op 10 juni.

Alle rassen zijn welkom in zowel erkende als niet erkende kleurslagen.
Net als vorig jaar gaan we weer skinny’s en skinny dragers keuren, dus deze dieren kunnen ook worden ingestuurd. Dit zal gebeuren als show-in-show, ze zullen gekeurd worden in de zelfde ruimte als de andere show dieren maar hebben een apart prijzen-schema en komen niet voor de reguliere prijzen in aanmerking. We hopen u allen op 6 juli in Zeddam te mogen begroeten.

Het vraagprogramma kan ik doormailen mocht je het niet hebben ontvangen. PB dan even jouw e-mail adres en ik zal het doorsturen.

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.052
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.