Cavia valt af!

Lotus

Expert
Lid
14 nov 2011
Reacties
1.943
Aantal Cavia's
16
Sinds 3 april woont Hummer bij mij. Ik heb haar opgehaald uit een huis waar ze is grootgebracht met hamstervoer, heel weinig groenten kreeg en haar nagels waren extreem lang. Ik ben Hummer langzaam gaan wennen aan groenvoer en sinds vorige week zit ze samen met vriendinnetje Lizzy. Het gaat goed tussen de meiden, er is weinig tot geen onenigheid en ze genieten volgens mij wel van elkaars gezelschap. Maar nu het probleem, Hummer valt af!!

3 april, dag van thuiskomst bij mij 906, 14 april 890 en vandaag 20 april 822!! Sinds een paar dagen eet ze ook bijna geen groenten meer, ze heeft gisteravond nog wel een stukje wortel gegeten maar de rest van de groentes laat ze links liggen. Eten doet ze ook nog steeds maar niet met overtuiging. Ze eet wel maar duidelijk te weinig. Geboortedatum van Hummer is 26 mei 2011. Ik ben gisteren begonnen met vitamine c tabletjes om te voorkomen dat ze een tekort krijgen maar wat moet ik doen???? Hummer valt af en ik zou niet weten waarom, waarom eet ze geen groenten en waarom zo weinig voer.... Ik snap het niet. Ze ziet er verder goed uit, en is ook redelijk actief, geniet van op schoot zitten en heeft vanochtend lekker met Lizzy aan een bergje vers hooi gezeten (krijgen ze iedere dag). Wie kan mij advies geven?

Hummer 20 april 2012 2.jpgHummer 20 april 2012.jpg

Hummer 20 april 2012 2.jpg Hummer 20 april 2012.jpg