• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Cavia kooi

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruuubey

Gevorderd
Lid
24 mrt 2012
Reacties
143
TIJDELIJK UIT DE VERKOOP!!!
Weet niet hoe je moet aangeven als iets niet meer te koop is....

Netjes onderhouden kooi.

Is goed geschikt voor jonge cavia's, maar ook zeker voor volwassenen!
Is ook geschikt voor jonge konijntjes of dwergkonijntjes.
Heeft plastic bovenkant, heeft zeker voordelen.
Er valt geen zaagsel/stro naast uw kooi en u kunt zonder belemmering van tralies naar uw huisdier kijken

Kooi is makkelijk te onderhouden.
Merk SAVIC.
Lengte rond de 70 CM.
Er zitten 2 voerbakjes bij, een belletje (vinden ze erg leuk!) en een flesje en een hooiballetje.

Kooi is 5 jaar lang met plezier gebruikt maar door overlijden van cavia te koop.
De kooi heeft wel vlekken in de bak, dit krijg ik niet weg(kooi is wel grondig schoon gemaakt), maar misschien met een handig trucje wel.
Je hebt hier zeker geen last van omdat hier natuurlijk zaagsel op ligt en niet zichtbaar is.
Kooi heeft aan de plastic bovenkant wel een scheur(achter het flesje, dit zie je niet als het flesje er hangt en is ook niet gevaarlijk want dit sluit gewoon netjes aan op de bak)
Ik hoop dat er iemand is die ik gelukkig kan maken met deze leuke kooi!
Vrij bieden, voor vragen mail gerust! Mailen naar : ruby_ranka@hotmail.com (foto's zijn niet zuiver, dit komt door de camera)

hok 006.jpghok 008.jpghok 007.jpg

hok 006.jpg hok 008.jpg hok 007.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.