Bodembedekking - ten einde raad! - graag advies

Discussie in 'Huisvesting' op www.caviaforum.nl gestart door Veronica092, 17 mrt 2017.

1. Veronica092

Veronica092 Beginnend

Lid:
    12 mrt 2017
    Pluimen:
    26
    Aantal Cavia's:
    3
    Ik ben ten einde raad over welke bodembedekking geschikt is voor mijn cavia's! Sinds 2009 heb ik cavia's die in de woonkamer wonen en heb altijd houtvezel gebruikt in combinatie met supreme russel en gerty's supasoft bedding (gerste stro). Door de jaren heen heb ik gemerkt dat mijn cavia's gevoelig zijn voor stof, maar ook dat ik er steeds meer last van begin te krijgen. Ik heb Carefresh geprobeerd. De eerste twee zakken had ik goede ervaringen mee, maar de derde zak vond ik helaas teveel naar "verf" ruiken en de geur bleef ook echt in de woonkamer hangen ondanks het luchten. De afgelopen weken heb ik veel rond gezocht op het internet naar alternatieve bodembedekking. Door de verschillende soorten zie ik door de bomen het bos niet meer. Zou graag wat hulp willen want de gezondheid van dier én mens is belangrijk :)

2. Log in of registreer je om de geplaatste 31 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media