• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Bloempje praat toekomsten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Polle

Gast
Gisteravond had Bloempje een onderonsje met Charlotjes kindjes. Ze voerde een heel belangrijk gesprek over hun toekomsten, onder het genot van gesneden andijvie.

beginnend bij Bloempje met de klok me, bestond de vergarder circel uit:
Bloempje, Silvester, Rocky, Calico, Zorro en Abeona.

Even goed luisteren jongens en meisjes. Ik heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat jullie allemaal een baasje hebben nu.

Silvester, jij gaat bij RachelleDribbel wonen en krijg je eigen harem vol mooie vrouwen. Dat is belangrijk werk, haremleider, maar ook zeer liefdevol als je het goed doet hoef je nooit alleen te slapen.

Zorro, jouw nieuwe naam wordt Spike en je gaat samen met Rocky bij een lief gezin wonen. Mogelijk krijgen jullie later nog een harem of een eigen vriendin, dat is nog niet zeker. Maar jullie hebben zeker mekaar altijd.

En wij tante Bloempje? Wat gaan Calico en ik doen?
Nou Abeona, jij blijft bij ons wonen in het Caviahotel. Je trekt waarschijnlijk in bij oom Arno en tante Hailey.
En je zus Calico gaat naar tante Jiska toe, zij gaat Mirkwood heten net zoals jullie moeder vroeger deed. Ze mag kijken of ze in de toekomst Charlotje oma kan gaan maken en de toekomst van de zwart magpie borstels in stand houden. Heel belangrijk allemaal. Misschien komt ze ooit als ze daarmee klaar is hier wel weer terug, de deur staat in elk geval altijd open voor je zus Calico/Mirkwood.

Ikke mag dus mama gaan worden later, en ik ga lekker bij Tante Jiska wonen en daar de baas spelen.

En Rocky? Tja die gaat natuurlijk met Zorro/Spike mee en zo hoorde ik van vrouwtje vanavond hij wordt omgedoopt tot Junior.

Terwijl vrouwtje dit voor mij uittypt zitten jullie al in de auto op weg met tante Jiska naar tante Jiska haar huis en haar dochters en jullie vader Narsil is zeker heel trots op jullie.

Status
Niet open voor verdere reacties.