• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Bloed uit vulva/anus

Status
Niet open voor verdere reacties.

PiggiePuk

Liefhebber
Lid
6 mei 2013
Reacties
40
Gister was puk helemaal nat van onder en bij haar buik. Ik heb haar toen gelijk gewassen, ook lag er bloed bij. Ik weet niet of haar buik nat was van bloed of iets anders. Ik had ook net hun hok verschoond en toen ik Puk erin zette zag ik bijna gelijk alweer bloed plekjes in het zaagsel. Ik was gelijk in de stress. Heb een beetje rondgekeken op het forum en ik dacht al snel aan een blaasontsteking. Verder qua gedrag was er niks opvallends, behalve dat ze pijn had bij het plassen. Ze heeft naast mijn bed geslapen, dat is toch een prettig gevoel. Vanmorgen gelijk de dierenarts gebeld en die zei dat ik maar langs moest komen, ik moest zelf werken dus is mijn moeder met Puk erheen geweest. Die zei dat ik eerst moest kijken waar het uit kwam, uit de anus of vulva. Ze zag er verder gezond en normaal uit dus voor hem geen reden om actie te ondernemen. Ik moest het maar afwachten. Verder zei hij dat het een ovulatie kon zijn. Maar hier heb ik nog nooit van gehoord? En sinds gister als ze plast is het nog elke keer rood. Dus ik vraag me af of het een ovulatie kan zijn? Ik hoop op een reactie van jullie.

Status
Niet open voor verdere reacties.