• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Bloed in hok gevonden drachtige zeug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zighenya

Gevorderd
Lid
14 aug 2015
Reacties
211
Website
www.caviastalwiep.nl
Aantal Cavia's
36
Goedemorgen,

Ik ben net een beetje geschrokken toen ik onze caavs ging voeren en het lijkt vals alarm maar wil het toch even delen.

Er lag namelijk bloed in het hok van onze zwangere zeug, zij moet nog een week of 2, misschien iets langer. Best wel een aardige vlek op het kleedje.

03ff83cdc804d529de60721b3a4d58c4.jpg

Heb direct gezocht naar baby's, maar kan niks vinden wat lijkt op een geboorte behalve dat plekje bloed. Heb haar en haar castratenvriendje helemaal onderzocht en vind helemaal niks bij hun. Gewicht van de zeug is normaal in vergelijking met afgelopen week. Dit koppel zit nu een week bij elkaar en zijn direct vanaf het begin dikke maatjes, heb ze nooit zien kibbelen.

Ik voel de baby's wel zitten, maar nu geen beweging gevoeld. Nu moet ik zeggen dat ik ze wel altijd zie bewegen als ze op haar kleedje ligt of zit te eten en eigenlijk nog nooit op schoot heb voelen bewegen.

Moet ik me zorgen maken ?
0aeb3eacf338b700227abf2307376c84.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Status
Niet open voor verdere reacties.